Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum is besteld!

  14-2-2013 9:47:39
Goeiemorgen allen,

Ook even een update van onze voorbereidingen.

Gisterenavond mochten we naar D'Longueville in Waregem om de stoffen te gaan kiezen voor mijn trouwkostuum.

We waren hier al eens geweest om een richtprijs te krijgen en te zien wat allemaal mogelijk is.

Ons goed gevoel na de eerste ontmoeting werd gisterenavond bevestigd.

Christophe is zeer gepassioneerd bezig met zijn vak en adviseerd u in alles wat je maar wil. Door zijn vakkennis zorgt hij er ook voor dat er geen "domme" keuzes gemaakt worden. Een trouwkostuum moet namelijk toch enige stijl hebben en doro het kiezen van te "flashy" binnenvoeringen kun je die stijl doen verdwijnen.

Hij geeft ook wat extra uitleg omtrent de kwaliteit van de verschillende stoffen en de manier waarop het kostuum effectief zal gemaakt worden.

Nu nog wachten tot het kostuum geleverd wordt en ik het mag gaan passen! :p

Nooit gedacht dat ik daar zo zou naar uitkijken.

Dus, mannen die op zek zijn naar een trouwkostuum dat op maat gemaakt is moeten zeker eens langsgaan bij Christophe van D'Longueville te Waregem!


Thibaut
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1468


Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik14-2-2013 13:26:28

Goed om te weten voor mijn man , zijn van waregem ook!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 15:21:56

De enige twijfel die ik heb is het gestreept hemd.

Als je de stoffen bij elkaar zag liggen pasten ze perfect samen.

Ikzelf zou het totaal niet erg vinden om geen cliche wit hemd te dragen, maar mjin toekomstige heeft het daar blijkbaar wat moeilijker mee.

Wat vinden jullie?

Het zou een wit / lichtblauw gestreept hemd zijn op een donkerblauw kostuum.



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik15-2-2013 23:54:04

Volgens mij moet je uw eigen gevoel volgens zelf al vind uw verloofde dit niet ok jij moet u er ook oke bijvoelen toch?
Als ik jou was zeker nu je nog wat onzeker bent zou ik terug eens gaan om te passen met het hemd! Ik denk dat niet mis zou zijn eerlijk gezegd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info