Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen

  13-2-2013 22:42:28
Beste medebruidjes,

Nog maar 2 maanden te gaan en ik geraak er echt niet uit wat betreft de tafelnamen.
Ik heb zelf geen hobby's maar mijn toekomstige is DJ en is dus heel veel met muziek bezig. De kleuren van onze dag zijn rood en zwart. Hebben jullie geen leuke ideetjes?

Alvast bedankt!

Sandy

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1354


Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik13-2-2013 23:20:07

Moeilijk hé..

Ik heb/had er zelf ook helemaal geen idee over, over hoe we de tafels gaan indelen, benoemen,...
Uiteindelijk denken we erom om met snoepjes te werken.. Iedereen lust het wel denk ik.. De ene tafel smurfensnoepjes, de andere aardbeien, kersen, bananen, cola-flesjes, vampierentanden,...
Dat wordt dan meteen ook ons bedankje.. Een klein zakje gevuld met enkele van die snoepjes!
Voor de tafelaanduiding had ik gedacht om een soort sleutelhanger te maken.. Door elke snoepje een koordje rijgen en daar de namen van de genodigden opzetten en dit aan eensleutelhang-kastje ofzo te hangen..
Vanuit een hobby kunnen we niet echt werken.. Reizen ook niet en voor de rest weten wij ook helemaal niets om te gebruiken.. Dus dan maar iets met snoep hé :-)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik13-2-2013 23:23:46

Oh en misschien een ideetje voor jullie..

Zijn er zo geen liedjes met rood en zwart als 'thema'?
Ik denk bv aan:
- Vandaag is rood, de kleur van jouw lippen (Foto van rode lippen)
- Lady in red (Foto van een dame met een rood jurkje)
Meer inspiratie heb ik niet ;-) Maar je vriend misschien wel aangezien hij DJ is!



Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik14-2-2013 7:48:18

Ik dacht net hetzelfde als Sofie. En als je dan nog liedjes zoekt:
Paint it black (Rolling Stones)
Infra-Red (Placebo)
Red Red wine (UB40)

Je hebt ook nog groepen als Black Sabbath, Black Box Revelation,....



Sandy

 Meld misbruik14-2-2013 8:08:47

Ons eerste idee was eigenlijk om op de tafels hoezen van cd's of lp's te zetten en de mensen dan bij het binnenkomen een cd'tje te geven met hun liedje erop.
Hadden eigenlijk nooit gedacht om 'rode' liedjes te nemen, is misschien wel een goed idee.



Belleke
24-8-2013
 Meld misbruik14-2-2013 8:23:41




Belleke
24-8-2013
 Meld misbruik14-2-2013 8:29:02

Dat was mijn dochter van 19 maand die hierboven een lege reactie gepost heeft :-) Ze zat op mijn IPad te spelen en dit stond nog open. Maar ik vind het wel een heel leuk idee. Wij werken met het thema rood en had ook al meerdere keren gedacht hoe we dit konden aanpakken. Gr.



Marie
10-8-2013
 Meld misbruik14-2-2013 10:21:16

Hoi!

wij gebruiken als tafelnamen woorden die met ons te maken hebben, bv 'salsa' (hebben elkaar leren kennen tijdens salsadansen),... :)



Lindsay
29-6-2013
 Meld misbruik14-2-2013 10:33:10

hallo
lijkt een heel leuk idee met die liedjes met rood en zwart in
Lady in red is misschien ook nog een kanshebber? :)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-2-2013 12:56:09

Gaan de mensen het wel door hebben als het hun liedje is?? Ik vraag me dat altijd af, staan ze niet te druk te babbelen of rond te kijken :-) Ik hoef er niet aan te denken want wij eten enkel met de suite xxx



Sandy

 Meld misbruik14-2-2013 15:31:20

Ik weet ook niet of we het liedje echt zouden laten horen maar wil de mensen toch op een originele manier laten weten waar ze moeten zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...