Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Balitravel.nl

  13-2-2013 19:05:53
Goeiedag,

Wij zijn aan het kijken voor onze huwelijksreis en zouden graag 2 weken naar Bali willen gaan.

Wij waren al bij 2 belgische reisorganisatoren langs geweest en een offerte gekregen.

Deze vonden wij best prijzig en zaten telkens boven ons budget.

Mijn vriend had dan Balitravel.nl gevonden en ik heb ze vandaag gemaild. Wat later telefoon gekregen met nog enkele vragen en een uurtje later had ik al een offerte in mijn mailbox.

Deze ligt wel in ons budget en is exact hetzelfde programma als de andere offerte maar scheelt wel 1000 euro...

Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met Balitravel.nl? Naar ons gevoel is dit wel te vertrouwen en zal dit in orde zijn maar toch graag wat ervaringen.

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1120


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik14-2-2013 10:16:13

Hey
Geen ervaring met balitravel.nl.
Wel met thailandonline.nl, zo is er ook balionline.nl
Superervaring, niet te prijzig en alles prima geregeld. Zeker te vertrouwen.



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 10:23:25

Wij hebben onze huwelijksreis (3 weken Java, Bali & Lombok) geboekt via indonesieonline.nl, dit was ook een pak goedkoper dan via enkele Belgische reisorganisaties die ik gecontacteerd had. We moeten nog vertrekken, maar tot nu toe is alles vlot verlopen, dus ik heb er wel vertrouwen in. Je moet maar eens kijken op hun website, denk dat ze ook wel enkel reizen naar Bali aanbieden.



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik27-2-2013 13:15:19

Ik weet niet of je volgend reisbureau al gedaan hebt...

Check GoBali eens. Zij maken een reispakket op maat.
Is het te prijzig zoeken zij bijvoorbeeld goedkopere plekjes of goedkopere hotels.



evy
1-6-2011
 Meld misbruik7-3-2013 0:21:31

En? Aangedurft via balitravel.nl? Wij twijfelen ook... Veel geld dus willen zeker zijn dat er niets fout gaat Inderdaad wel goedkoper voor zelfde hotels en dergelijke...



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik7-3-2013 15:18:08

Evy, ja hoor we hebben geboekt via hen en doen ons een groot voordeel dat we voor iets anders kunnen gebruiken! Ze hebben ons goed geholpen en zijn er gerust in dat het goed zal verlopen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums