Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema vlinders en de kleur fushia en zwart

  13-2-2013 9:06:29
Hallo bruidjes,

Ik trouw in augustus! En nu het voor me vakantie is ben ik volop bezig met weer wat voorbereidingen voor de trouw...Mijn uitnodiging heb ik in gedachten en zou iets zijn met twee vlinders waarin onze namen geschreven staan en de uitnodiging in zwart gecombineerd met fushiaroze.. Ik zou graag die kleuren en de vlinders telkens laten terugkomen; voor zowel in de kerk tijdens de viering, voor het misboekje, voor tijdens het avondfeest als versiering op tafel enz... Dus ALLE ideetjes zijn welkom, zeker en vast voor tijdens de viering..Mooie teksten, liederen enz omtrent dergelijk thema zouden mij een grote stap vooruit brengen. Bij deze vuur maar af en vooraf bedankt!

Vele groetjes
Kimberley

Kimberley
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 994


Irina
15-6-2013
 Meld misbruik13-2-2013 11:36:47

wij hebben ook dit thema maar zijn ook nog volop op zoek

veel plezier ermee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...