Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Javier Arnaiz

  12-2-2013 20:19:42
kent iemand de prijs van deze kostuums? Mijne toekomstige heeft zijn oog laten vallen op een heel mooi pak van deze ontwerper maar ik zou graag weten hoeveel ze kosten.

Tamara
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2032


Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik12-2-2013 21:20:08

Geen idee maar vind je het niet terug op internet?

Een kleine tip, als dit een dure ontwerper is...Je kan het kostuum ook op maat laten (na)maken. Komt waarschijnlijk goedkoper uit.

Als je wilt stuur privé-bericht dan stuur ik u door waar wij ons kostuum hebben laten maken.



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik13-2-2013 8:22:40

Dag Tamara,
Toen ik vrijdag met mijn aanstaande echtgenoot zijn kostuum ging kiezen heb ik naar een paar van die kostuums staan kijken en die waren rond de 1400-1500 euro. Ik weet niet of dit hun normale prijs is of dat wij er net hele dure vast hadden...
Groetjes



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-2-2013 8:37:32

Spannend toch he. zaterdag gaan we passen en dan weet ik het. Ik kan geen prijzen vinden op internet. Het laten maken zal een goed plan zijn als het zoveel kost



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-2-2013 11:00:21

Ik heb een privé berichtje gekregen maar kan het niet openen. Krijg een foutmelding helaas. Je mag ook mailen tamara.deckx@hotmail.com



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik21-2-2013 16:33:34

De prijs is dus 1250€ voor het pak


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info