Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met firma's gelijkwaardig aan upperdare

  12-2-2013 14:19:09
Dag dames,

Ik organiseer een vrijgezellen voor mijn vriendin en had haar op aanvraag van haar mama graag een erotische homeparty bezorgd .

We zijn met 9. Upper at home,de bekendste firma, komt pas langs als je met 12 bent.

Ik vind op internet gelijkaardige firma's maar vindt geen ervaringen terug. Iemand van jullie die iemand kan aanraden?

Aankoopverplichting is geen probleem, het is maar logisch dat degene die presenteert er voldoende centjes aan overhoudt.

Alvast bedankt!

Evi
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1225


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-2-2013 14:57:40

Deze stond ooit eens in de flair: http://www.fieriness.be/

Wel totaal geen ervaring mee...



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik12-2-2013 15:09:08

Ah super, die had ik nog niet gevonden! Kijk ik even grondig na, waarschijnlijk wel betrouwbaar als het in flair staat...



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 18:22:54

Een vriendin van mij doet die upper party's, probeer eens, misschien kan zij wel iets forceren? ellen.upperathome@gmail.com, zeg dat Jessie je gestuurd heeft :)



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik13-2-2013 17:11:27

hey

voor de vrijgezellen van een vriendin hebben wij (ondertussen) 2 jaar geleden "female touch" laten komen. Dat was super en die vrouw heeft daar een goede cent aan verdiend...al niet in het minst van de bruid-in-spe toen :)

groetjes

Michèle



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik13-2-2013 22:31:56

Hartelijk bedankt voor alle tips!



Ann

 Meld misbruik11-3-2013 15:00:11

Les Nuits d'Amour is ook een leuke , en die hebben heel veel lingerie !
www.nuitsdamour.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...