Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles is bijna geregelt en dat op 95 dagen!!!

  11-2-2013 20:07:40
Alles is bijna geregelt enkel nog de schoenen van de kindjes, de bruidstaart en het bruidsboeket!!! Vandaag heb ik de bedankingkjes gehaald en gemaakt (en ik moet zeggen ziet er goed uit), en de trouwringen zijn ook al in huis sinds vandaag! De uitnodigingen zijn stilletjes aan ook de deur aan het uit gaan!!! Ik ben super blij dat alles bijna in orde is kunnen we met weinig stress naar de trouw uitkijken ;-D

debbie
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1081


Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 22:39:13

Wow!!!
Zotjes!

Wij hebben nog 109 dagen op de teller en nog een heleboel werk!
We moeten zelfs ons ringen nog bestellen :s

Bedankingen, daar hebben we nog geen idee van.
En verder toch nog wel wat werk hoor.

Succes!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-2-2013 8:21:28

pfffft ik sta op 80 dagen en moet ook nog keeeeeei veel doen, beetje bij beetje lukt dat wel, maar het gaat allemaal in slow motion bij mij precies.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...