Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Anne-Sophie Smartshopping brasschaat?

  11-2-2013 16:14:54
Hey ! Iemand al suitekledij gekocht in Anne-Sophie Smartshopping in Brasschaat?
Kan iemand mij zeggen wat de prijzen daar ongeveer zijn voor korte (suite)kleedjes?
Ik zou zdaar zaterdag naartoe gaan met mijn zussen en mama, omdat ik gehoord heb dat er toch ook wat kleedjes tussenzitten die je achteraf nog gemakkelijk kan dragen.
Als we daar niks vinden dan zouden we naar Jagré in Deurne gaan, al denk ik dat bij Jagré de kleedjes achteraf minder "draagbaar" zijn.
Tips zijn welkom !
We zoeken korte zomer-suite-kleedjes, niet té duur :-)

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1285


Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik11-2-2013 16:28:35

Mijn (niet traditioneel) trouwkleed komt ervan :)
Héél vriendelijke medewerksters. Mijn kleed + schoenen en 2 sjaaltjes voor 260 euro.
Je hebt er kleedjes van 60 euro, 90 euro en wat duurder, maar de kortjes zijn vaak rond de 60 à 70 euro.
Je hebt de blingbling-kleedjes, cocktailjurkjes, maar ook iets neutralere, minder blinkende kleedjes die je inderdaad makkelijk kan doordragen!



Stéphanie

 Meld misbruik11-2-2013 16:54:46

Het is inderdaad een aanrader voor wie een bruids of suite-kleedje zoekt maar er niet teveel geld aan wil uitgeven. Er zit voor ieders budget iets in: kleedjes tussen de 50 en de 90 euro. Je hebt er dan ook die wat duurder zijn vb: de lange of iets wat speciale kleedjes. Maar het is zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Mijn bruidsmeisjes hebben er ook hun kleedje gevonden.



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik11-2-2013 21:23:34

ben er zelf ook wel eens gaan kijken, hele mooie dingen en dacht de max 250€ en super vriendelijk!
Voor mijn dochters (beiden 16 als wij trouwen) ga ik daar ook kijken
Succes!



Brigitte

 Meld misbruik11-2-2013 21:47:23

Hallo ,

Zeer vriendelijk personeel .
Heel veel keuze van modellen en kleuren .
klein nadeel , enkel de maatjes die er hangen zijn verkrijgbaar .
Heb er een mooi suitekleedje gepast , prijs 120 euro .
Sijtig genoeg heb ik een courante maat : maatje 38
Kleedje was een beetje nipt , was maatje 36
Maar zeker de moeite om lang te gaan

Veel plezier



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik12-2-2013 8:37:38

Ik heb daar een 38 gevonden in mijn kleedje gelukkig :) Maar toen ik een maatje groter wilde passen (voor te zien wat dat gaf) en ze dat zelf niet hadden, begon ze spontaan rond te bellen naar andere Anne-Sophie winkels met de vraag of zij het wel hadden in een 40. Was uiteindelijk niet nodig, maar wél vriendelijk.



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik12-2-2013 9:48:19

Super, thx voor alle reacties. Hopelijk hebben ze toch wat keuze in 36-38 want dat zijn de maten van mijn twee zussen en mijn mama :-)
We gaan zaterdag zeker eens langs !



Isabelle

 Meld misbruik15-2-2013 19:56:31

En tot welke maat gaan de kleedjes daar?

Isabelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...