Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Roermond Outlet - kostuum bruidegom

  11-2-2013 12:05:19
Dit weekend ben ik met mijn aanstaande gaan kijken voor een kostuum in de outlet in Roermond, Nederland. Dit is een beetje zoals Maasmechelen Village naar het schijnt. Er is een hele grote winkel van Hugo Boss, waar ze heel veel keuze in kostuums hebben. Ik vond ze ook allemaal heel mooi, alles wat hij paste zat precies als gegoten, wat de keuze er niet makkelijker op maakte. Uiteindelijk is hij de winkel zelfs buiten gegaan met 2 kostuums, haha :-) Voor de 2 pakken, das en hemd hebben we ongeveer 750 euro betaald, wat voor ons perfect binnen budget was. Ik geef het maar even mee als tip voor koppels die nog op zoek moeten naar een kostuum.

Groetjes,

Chloé

Chloé
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1112


Evy
18-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 12:30:52

Bedankt voor de tip hiernaar waren we juist opzoek.
Super



Lieve

 Meld misbruik11-2-2013 21:44:42

Hebben ze alle maten of is het vooral voor slanke mannen. Ik heb een struisere vent, vandaar.



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 22:01:31

Hey,
wij zijn ook al eens gaan kijken bij Hugo Boss in Roermond. Je moet natuurlijk wat geluk hebben met de maten en postuur, alhoewel je ze waarschijnlijk achteraf kunt laten retoucheren bij een naaister.
Ze hebben wel veel keuze voor een outlet, en dit in verschillende maten.



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik12-2-2013 10:20:26

Die van mij is aan de kleine en magere kant (maat 48), maar als ik me niet vergis hingen er kostuums tot maat 56, en dat was ook best een groot en vol rek. Je kan het er volgens mij dus wel op wagen Lieve.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info