Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  11-2-2013 9:30:15
hallo wij zijn op zoek naar leuke alternatieven voor ons gastenboek wij hebben dat al op een paar trouwen gezien maar vinden dat zo ouderwets.
daarom zijn wij dan ook op zoek naa leuke alternatieven voor het vervangen van het gastenboek iemand mss sugesties?

alvast bedankt

sven
17-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1310


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik11-2-2013 9:46:45

Hey Sven,

er is pas een topic gelanceerd over gastenboeken: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=471487&su...
Moet je zeker is bekijken!
Groetjes



angelique
8-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 11:08:09

Digitaal gastenboek?



kris

 Meld misbruik11-2-2013 13:40:50

Een modern en leuk alternatief voor de gastenboek is de LuckysDVDBabbelBox!
Zelf heb ik daar positieve ervaringen mee, bovendien is het betaalbaar, zeker als je het vergelijkt met de concurrenten.
Neem zeker eens contact op. Meer info op http://www.luckysdvdbabbelbox.be
groetjes



Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 13:48:21

ik heb iets grotere naamkaartjes gemaakt voor op tafel waar op staat:

From: (naam gast)
to: (onze namen)

de binnenkant is blanco en er worden balpennen voorzien per tafel zodat de mensen in een 'leeg' moment rustig een boodschap kunnen schrijven en die kaartjes kunnen ze aan de uitgang in een doos deponeren.

Een gastenboek bevat ongeveer 40 pagina's en er worden er maar 2 ofzo volgeschreven ... een ander leuk idee vond ik een grote kader kopen en er gewoon een wit blad in stoppen en een balpen aan hangen zodat alle boodschappen verzameld zijn en je de kader in huis kan omhoog hangen. Omdat wij niet zo houden van veel kaders in huis hebben we hier niet voor gekozen maar voor de doos met boodschappen.







Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik11-2-2013 15:52:00

Hey,

Ik heb eens op een trouw gezien een groot wit blad (grote van een affiche) met daarop een boom met takken getekend. De gasten konden dan hun vingen op een stempel zetten (verschillende kleuren) en hun vinger ergens op de takken zetten met hun naam ernaast geschreven.

groetjes



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-2-2013 11:07:52

IK HEB EEN GROOT HART GESCHILDERD...op ondergrondkleur,het hart is leeg,wordt gevuld met fingerpainting...onderaan zijn onze namen en datum geschilderd...en achteraf hebben we een schilderij in onze woonkamer



Britt
29-3-2014
 Meld misbruik13-2-2013 17:19:19

Wij zijn ook naar iets dergelijks op zoek en vonden het idee van zo een praatpaal wel leuk. Op www.praatpaal.be vind je hiervan een voorbeeld. Er bestaan tegenwoordig ook feestviltjes waar vragen op staan deze kan je bestellen op www.hetfeestviltje.be .
Leuke ideetjes :)



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik13-2-2013 22:11:23



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...