Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskinderen: check ! Volgend weekend : suitekledij...

  11-2-2013 8:51:25
Even mijn vreugde delen :-) Zaterdagmorgen op stap geweest met de bruidsjongen (4jaar). Eerst in H&M en C&A gaan kijken, maar geen kostuumpjes gevonden, enkel communikledij. Uiteindelijk naar de Zara gegaan en daar alles gevonden. Een mooi marineblauw kostuumpje met gilet. Enkel het wit hemdje was er niet in zijn maat. Vanmiddag dus even in een andere Zara gaan kijken daarvoor.
In de namiddag zijn we dan opstap geweest met het bruidsmeisje (ook 4jaar). Eers in de Jagré Outlet in centrum A'pen, maar weinig keuze dus doorgegaan naar Jagré in Deurne. En daar een perfect kleedje gevonden ! Zo schattig, echt een mini-trouwjurk van Linovia.
Al een zorg minder !
Volgend weekend met de zussen en de mama naar Anne Soophie Smartshopping en Jagré voor hun suitekledij. En zo komt het allemaal een beetje dichterbij en mogen er weer dingen afgevinkt worden :-)


Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 999


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik11-2-2013 9:19:54

In welke Zara ben je geweest voor de bruidsjongen. Ik ben nog op zoek naar een donkerblauw hemdje voor mijn 3-jarige maar moeilijk te vinden.



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 10:21:42

Zara in Woluwe Shopping Center. Maar heb geen blauwe hemden gezien. Ik ben op zoek naar een wit hemd maat 4-5 jaar. Maar ik ga deze middag eens in de Nieuwstraat in Brussel zien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...