Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Wolkie Talkie, iemand ?

  10-2-2013 10:01:57
Zoals de Titel , iemand ervaringen met Wolkie Talkie ??
Wij zouden dit overwegen om op de receptie te doen , 2 pakketjes dan wel!
Zelf merken wij dan het op een receptie soms wel vervelend kan zijn dat de bruid en bruidegom enkel maar kunnen mensen ontvangen en zelden bij iedereen kan gaan indien men tijd heeft..
Wij werken dan ook met 1receptie van 2uur jammer genoeg zijn er een paar mensen die we moeten verlaten dat zou dan ook wel ergens de reden kunnen zijn dat we dit willen doen. En met dat ons gastenboek binnen ligt in een aparte ruimte omdat er ook iets speciaals aan verbonden is, kunnen wij dit niet doen voor de gasten die blijven eten , verassing is er dan af!
Wolkie Talkie zouden we dan ook als een soort "gastenboek" houden maar dan met wolkjes , onze fotograaf zou er dan foto's van nemen ook.

Wat vinden jullie hiervan ?

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 922


anke
24-5-2014
 Meld misbruik10-2-2013 11:02:21

Ik vind het persoonlijk maar niets, Ik heb liever het traditionele gastenboek.
Ik denk dat het vooral ook afhangt van de persoonlijkheid van de gasten of deze dit tof zouden vinden. Niet iedereen vindt het eens tof om wat zotter te doen en zoiets dus te doen. Dus ik denk dat jullie dit het beste kunnen inschatten :)

Voor mijn familie en vrienden zou dit niets zijn :).

Maar als jullie er zelf achter staan en denken dat dit bij jullie past en de gasten dit ook wel tof zouden vinden, dan denk ik wel dat het een tof idee is.



Belleke
24-8-2013
 Meld misbruik10-2-2013 13:23:29

Wij hebben bij Ava van die hartjeskrijtborden gekocht en gaan iets gelijkaardig doen maar dan met die bordjes. Die zitten nu bij de collectie voor Valentijn.



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik10-2-2013 16:23:05

Anke , zou enkel voor de receptie zijn gewoon om toch iets speciaals te doen voor diegene die het feest niet kunnen meemaken ...
Ons "officieel" Gastenboek is een traditioneel gastenboek , maar daarnaast zou de flitspaal staan en kunnen zei een fototje voor hun houden en eentje voor in den gastenboek te plakken met hun mening..



edith
29-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 19:18:17

Belleke bedankt voor de tip want ik zocht dit ook nog wou ook zo iets hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...