Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf (fotoshoot) + make-up artiste (workshop) voor vrijgezellen

  9-2-2013 12:26:05
Hallo

Mijn mama zit een beetje in de knoop met mijn vrijgezellen en ik heb haar voorgesteld een bericht te plaatsen op dit forum. Ik heb haar gezegd wat ik graag wil doen op mijn vrijgezellen, dus weet ik ook dat ze naar die activiteiten op zoek is.

Zijn er hier op het forum nog fotografen beschikbaar op 11 mei 2013 voor een fotoshoot voor een vrijgezellen? Dit moet niet in een studio zijn, maar mag ook op een leuke locatie zijn, bvb in een park of in een stad, ...

Wij zijn ook nog op zoek naar iemand die make-up workshops aan huis organiseert voor een vrijgezellen. Het gaat om een groep van 15pers.

Danku!

Ik hoop echt dat iemand me kan verder helpen!
Charlotte


Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 900


Jessica

 Meld misbruik9-2-2013 13:11:15

Dag Charlotte

Wij doen workshops voor vrijgezellen (indien gewenst met fotograaf - voor een groep van 15 personen zijn we ook met meerdere make up artists beschikbaar). Dus je mama mag zeker even contact opnemen met mij: jessica@glitglam.be.
Vele groetjes
Jessica
GlitGlam



Coraline
17-5-2014
 Meld misbruik9-2-2013 13:20:36

Hei Charlotte

http://www.fillesophoto.be/ ik heb deze link doorgegeven aan mijn bruidsmeisjes voor mijn vrijgezellen.

xx



marec

 Meld misbruik9-2-2013 13:23:29

Hallo charlotte,

Ik wil jullie gerust verder helpen.
Bekijk de mogelijkehedn op mijn website www.fotograafmarec.com

Offerte's op ieders maat & formules.

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Mvg, Huwelijksfotograaf Marec






Sandro

 Meld misbruik9-2-2013 13:46:10




Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik9-2-2013 14:36:02

http://www.lisonstyling.be/
Katleen Lison is echt een aanrader voor een superprofessionele en gezellige make-upworkshop! (Zelf heel fijne vrijgezellendag mee gehad :-))

Ze kent ook wat fotografen, dus je kan misschien twee vliegen in één klap slaan door haar te contacteren. Succes en veel plezier!



viki
18-10-2013
 Meld misbruik11-2-2013 10:52:35

Hoi Charlotte:

Mijn kapster is ook Visagiste.
Ze doet home party's voor vrijgezellen en andere aangelegenheden.
Ze werkt in de regio West - Vlaanderen
Als je wilt kan ik je haar nummer geven.

Groetjes viki



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 11:08:20

Hallo iedereen

Dank voor de reacties! Ik denk dat mijn mama iets geregeld heeft :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...