Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring Café Costume

  8-2-2013 21:24:32
Goedenavond iedereen,
Gisteren liet ik weten dat mijn verloofde vandaag een bezoek zou brengen aan Café Costume. Enkelen onder jullie vroegen om te laten weten hoe het geweest was..

Hij is enorm enthousiast thuisgekomen van zijn bezoek en heeft meteen zijn trouwkostuum besteld. Er werd voldoende tijd uitgetrokken (2u) om een volledig kostuum naar zijn wensen te ontwerpen. Model, kleur, soort stof, aantal knopen, voering, stiksel, hemd, ... alles is volledig volgens zijn keuze. Hij is dan ook laaiend enthousiast!

Een kostuum volledig op maat begint vanaf 400 euro. Afhankelijk van het soort stof dat je kiest zit je in een andere prijscategorie. Je maakt het dus zo duur als je zelf wil. Zijn getuigen was mee en besliste al snel om ook zijn kostuum daar te bestellen.

Bij het nemen van zijn maten werd al snel duidelijk dat hij 3 verschillende maten had (schouders, rug en buik) enkel een op maat gemaakt kostuum zal dan ook perfect passen. Het is tenslotte een zeer belangrijke dag en mag het al eens iets specialers zijn!

Voor de mensen die twijfelden, Café Costume is zeker een aanrader!!

Annelyn
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2216


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 22:44:51

Fijn om te horen! Wij gaan binnen 2 weken. Ik vind het wel spannend want heb echt geen idee waar hij mooi mee staat en hij is nog erger.... Dus hoop dat hij ook wat modellen kan passen en dat het zo snel duidelijk zal worden.



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 8:37:25

Super om dat te lezen. Mijn vriend gaat binnenkort daar ook eens zien samen met zijn moeder. Ik ga niet mee :)



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik9-2-2013 14:03:47

Heyhey,
Mijn man heeft daar ook zijn kostuum laten maken voor ons huwelijk en het zat echt super! Je zag toch wel het verschil tussen een op maat gemaakt pak of gewoon een park dat je kan kopen in de winkel. Zeker als ze geen standaard maat hebben.

Groetjes



Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 15:45:04

Hey
Ook mijn vriend is super enthousiast thuis gekomen van een eerste bezoek daar!
Begin volgende maand gaat hij met zijn vader en getuige een hele namiddag maten gaan opnemen, want ze willen alledrie daar hun kostuum laten maken :-)
Niet twijfelen dus om een bezoek te brengen :-)
En o ja ik zou tijdig contact opnemen want twee weken geleden de afspraak gemaakt en eerstvolgende vrije plaats was begin maart...



Luk
29-6-2013
 Meld misbruik7-3-2013 10:02:04

Kostuum begint inderdaad vanaf 400 euro. Maar voor een 3 delig pak, dwz met gilet moet je rekenen 800 à 900 euro.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info