Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in augustus

  7-2-2013 15:38:18
Hallo allemaal

Wij willen in augustus op huwelijksreis gaan, voorwaarden: exotisch, garantie op zon, zee strand en lekker warm (30-35 vinden wij ideaal :-))
We denken aan dominicaanse, caraïben,.. maar weten niet of klimaat daar dan goed is? (wind, regen, vochtig,..?)
Iemand ervaring, tips?

Marie
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 860


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:27:38

Hey Marie, wij zijn begin september naar Punta Cana, Dom.Rep. geweest en het was zalig. Het is daar in juli/aug/sept wel regen/orkaanseizoen, maar wij hebben daar niets van gemerkt. Het was daar elke dag van 's ochtends tot 's avonds tussen de 30 en de 37 graden met op strand een heel klein beetje wind.

's Nachts heeft het een paar keer een buitje gedaan, wat zichtbaar goed was voor de planten.. Maar na tien min is alles daar dan weer opgedroogd.
Dus wat ons betreft, 1 adres: Bavaro Princess All suites resort & Spa in Bavaro, Punta Cana ;).



Marie
10-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:52:27

Hoi Karen!

Bedankt voor de info! Had inderdaad gelezen dat 't daar dan regenseizoen is maar jouw reactie stelt me weer wat gerust :-)

Groetjes!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 20:33:56

Wij zijn in augustus naar Cuba gegaan en ook geen last van het weer gehad. Maar idd orkaanseizoen dus kans is er wel...



Tina
25-8-2012
 Meld misbruik11-2-2013 15:22:56

Hey Marie

Wij zijn vorig jaar eind augustus getrouwd en erna voor drie weken naar Thailand vertrokken. Daar was het ook normaal midden in het regenseizoen maar we hebben er niet veel van gemerkt. Het is een héél mooie reis geworden, zeker een aanrader! Qua prijs-kwaliteit is het ook heel goed.
veel plezier in elk geval!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums