Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een man met een moeilijke smaak..

  7-2-2013 12:03:38
Dag toekomstige bruidjes (en aanverwanten)

Mijn vriend is zijn zoektocht gestart naar een betaalbaar en mooi kostuum voor de trouw.
Nu is het zo dat hij nogal veel bezig is met kledij en hij een heel klare kijk heeft op wat hij wil (en vooral niet wil). We zoeken dus een kostuum (in een kleur die bij zwart past) dat heel erg getailleerd is en aansluit.

Afgelopen weekend zijn we naar Suit Supply geweest, en nog zeker 5 andere winkels in Maasmechelen Village, en nergens hadden ze een kostuum waar zijn schouders in konden (maat 54) en dat aansloot aan zijn taille. De broek moet dan ook nog eens aansluiten aan zijn bovenbenen en erg smal zijn onderaan.

Hij heeft het perfecte kostuum van H&M in het lichtbruin in zijn kast hangen, qua snit.. maar nu lijkt het alsof we nergens iets gelijkaardigs kunnen vinden.

Is er iemand die ervaring heeft met aansluitende kostuums?
Zal de enige oplossing zijn om het op maat te laten maken denken jullie?

Groetjes,

Karen

Karen
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1502


Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik7-2-2013 12:10:02

Als het kostuum van H&M goed is, waarom gaan jullie daar dan niet kijken? Hij zal allicht iets vermaakt moeten worden maar dat kunnen ze daar ook.
Mijn aanstaande gaat zijn pak halen bij de C&A. Hij had eerst een huurpak willen nemen maar dat leek mij niks. Die kan je niet aanpassen op je eigen lichaam.



Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik7-2-2013 12:12:42

Hallo Karen, ik weet niet wat je budget is. Maar als het niets uitmaakt, kun je misschien best een kostuum op maat laten maken? Aangezien je toekomstige heel goed weet wat hij wil, zal hij er vast wel plezier in hebben om uit al die verschillende materialen, stoffen, knopen,... enz. te kunnen kiezen :)



lory
27-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:15:22

Hey,

Ben je al eens bij Milano Moda geweest of de fashion point in Maasmechelen! daar denk ik wel dat hij zijn smaak zal vinden!!!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:21:53

We zijn naar H&M geweest, helaas hebben ze daar nu precies geen heel feestelijke kostuums, een beetje alledaags.
Ons budget is beperkt. Zijn ouders betalen zijn kostuum, maar toch willen wij de kosten wat beperken. Schoenen, gilet, extra hemd, das en pochet moeten er ook nog bij he.
Op maat laten maken zal waarschijnlijk het beste zijn .. en dan had ik youniek bruidsmode in Turnhout op het oog, 399 euro voor een vierdelig kostuum.
Maar 'k wou toch nog even naar jullie luisteren, misschien dat er nog bruikbare tips komen :).

Al bedankt voor de antwoorden! Ik check Milano Moda en Fashion Point.



lory
27-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:27:14

Als jullie een beperkt budget hebben dan denk ik niet dat Milano moda iets is voor jullie (kan me vergissen) maar ze hebben italiaanse herenpakken precies het model wat je verloofde zoekt!Maar ik denk dat je geen pak vindt voor minder dan 800 euro... ze verkopen er dolce gabana,carlo pignatelli , Sabato Russo!!! allemaal super mooie kostuums!! maar ga voor alle zekerheid eens langs wie weet vind je er wel iets want geregeld hebben ze wel promoties!!!



lory
27-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:28:35

Kijk eens op hun site, http://www.milano-bruidegom.com/diensten.html



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:43:45

Ik vond in C&A echt veel keuze en zag er ook heel mooi uit. Een compleet 4 delig blinkend grijs pak was 106euro....



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:44:55

Lory , denk inderdaad dat dit voor ons iets te duur is. Op de site staat wel "voor elk budget" maar toch. Toch bedankt! Ik zoek verder.. :)



lory
27-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:49:01

Ik zou wel eens zeker binnenspringen!! want ook fashionpoint heel vaak hebben ze echt super aanbiedingen!!!
wie weet wanneer je het niet verwacht vind je iets!!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:51:26

bij tailormadesuits maken ze ook de pakken op maat en begonnen de prijze vanaf 300 of zelfs minder dacht ik.
Mijne verloofde won daar een kostuum en hij is zeer tevreden over de werking, vriendelijkheid enzovoor...



Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik7-2-2013 13:00:12

wij hebben een soortgelijk kostuum gekocht in de zara (wel vorige collectie maar denk dat ze daar altijd vrij getailleerd werken)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 13:05:53

Je kan altijd eens informeren bij Youniek in Turnhout.
Daar maken ze kostuums op maat in de kleur, het model wat je wenst.
Groetjes



els

 Meld misbruik7-2-2013 14:33:47

al eens gekeken in Oostende bij Azzurro...hebben daar zeer betaalbare Italiaanse kostuums



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 14:57:15

Mijn vriend is ook breed van schouders maar verder vrij smal. Zijn kostuums gaat hij meestal halen bij Matinique. Omdat ze daar ook altijd het kostuum voor hem echt aansluitend maken. Voor zijn trouwkostuum heeft hij morgen een afspraak bij Café Costume. Kostprijzen kan ik je daarna wel laten weten ;)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 15:06:22

Merci voor de tips!

Annelyn, zou fijn zijn moest je het mij nadien kunnen zeggen. Wij gaan zaterdag overdag sowieso naar Antwerpen, dus hopen daar iets te vinden.

Bij mijn vriend is het zo dat hij nogal gespierd is (en er elke dag voor werkt) en hij dan geen kostuum wil waar zijn "bouw" in verloren gaat. 't Moet zijn goeie punten accentueren ;). Just een vrouw op dat vlak..



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:01:11

Karen, es contact opnemen met Carbonella in Gent. Mijn hubbie heeft daar zijn pak gehaald, incl hemd en das voor samen net over 500 EUR.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 20:41:57

@ Annelyn: wij hebben binnenkort ook een afspraak bij Café Costume. Laat zeker iets weten hoe het er aan toe ging!



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 21:27:28

Ik postte zonet een berichtje over mijn vriend zijn ervaring bij Café Costume. Hij is super tevreden over zijn bezoek en bestelde meteen zijn kostuum! Oh wat ben ik nieuwsgierig!!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik11-2-2013 13:12:10

Na duizend kostuums te hebben gepast is het er uiteindelijk eentje van Zara geworden :). Niet duur, maar suuuper mooi en de perfecte snit.
Bedankt allemaal voor de tips!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-2-2013 13:21:02

Woohoo :) Vink erbij!



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik29-7-2013 12:48:52

Heb je een foto vn het kostuum , ben er wel eens benieuwd naar. Gaan ook nog opzoek gaan maar meer tegen het eind van het jaar denk ik..
Gaan dus ook omgeving Maasmechelen rondkijken omdat we van daar zijn ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info