Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wel of geen video

  7-2-2013 11:42:36
Wij zitten enorm te twijfelen of we onze dag wel zouden filmen.
Ik ben zo bang dat ik een hoop geld uitgeef en er niets mee doe. Wat is jullie keerpunt geweest of het wel of niet te filmen?

Melanie
5-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1419


kristel
21-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:24:03

zeker wel filmen
wij hebben én fotograaf én videoman heel de dag erbij
het zijn de beste herinneringen voor achteraf
en een beeld zegt zoveel meer dan een foto (vinden wij)
dus ik zou zeggen: doen



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:24:54

Wij hebben beslist om onze neven de ganse dag te laten filmen. Voor ons hoefde dat geen dure reportage te worden, en ik zou het veel leuker vinden als er een familielid met een camera in de buurt is, dan een vreemde met grote apparatuur. Voor mij hoeft ook niet elk woord van de mis of zo vastgelegd te worden, gewoon de belangrijkste momenten. Aan foto's heb je meer, wat dat betreft, volgens mij. Die pak je ook sneller nog eens vast.

Ze gaan 's avonds ook in de zaal wat rondlopen om mensen ons te laten gelukwensen, iets wat je anders niet hebt, denk ik dan. Zo krijgen we een leuke zelfgemaakte film, ipv een dure reportage op dvd waar ik niet veel mee zou doen.



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:28:40

Wij doen het niet. Bij ons in de familie is er sowieso niet de reflex om een camera vast te nemen, wij nemen eerder foto's op feestjes enzo. Ik denk ook niet dat ik de dvd nog vaak zou bekijken dus in verhouding zou ons dat te veel geld kosten.



anke
24-5-2014
 Meld misbruik7-2-2013 12:40:14

Wij hebben ook getwijfeld, maar door de kostprijs toch gezegd van geen te nemen. We gaan wel aan mijn nonkel vragen of hij wil filmen. Hij heeft een camera en mijn zus ook, en hij heeft vroeger van elke vakantie wel een film gemaakt (in het begin op videoband daarna dvd) dus dan hebben we toch iets (van mindere kwaliteit waarschijnlijk) , maar iets is beter als niets.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik7-2-2013 12:44:10

Ja ik zie mezelf ook niet regelmatig mijn trouwfilm bekijken. Het is wel leuk misschien om het te laten zien aan mensen die er niet bij waren maar ja ik kan nou niet zeggen dat wij hele bijzondere dingen gaan doen. Maar misschien is het een optie om gewoon iemand zo'n ding in zijn handen te geven.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik7-2-2013 12:48:44

Hier bewust geen videograaf gekozen. Kost ongeveer evenveel als een fotograaf en ik haat het om mezelf op tv te zien, vind ik veel te schaamtelijk :-). Wij hebben gewoon een goede fotograaf gekozen die aanwezig was van de make-up smorgens tot na de openingsdans snachts en het grootste formaat album laten maken dat hij had, dat vonden wij veel belangrijker en hebben we veel meer aan :-).

Groetjes!

Evelien



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik7-2-2013 14:01:33

Zeer serieus: hoeveel keer ga je die film nadien bekijken?



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik7-2-2013 14:21:06

Ja zo dacht ik dus ook Elen. Maar heel veel mensen verklaren ons voor gek dat we het niet doen.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik7-2-2013 16:06:26

Eerlijk gezegd....zonder hier reclame te maken voor mijn 'winkel' (klinkt wat raar, maar het is zo)...ik heb mijn eigen trouwfoto's nog nooit gezien...liggen ergens in een la...we kijken uitsluitend naar de video.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 17:12:24

Wij hebben geen videograaf, 1 het kost nogal veel en 2 ik kan mijzelf niet zien of horen op tv.
Als iemand uit de familie zelf zijn videocamera meebrengt, zal ik die niet tegenhouden maar om er nog eens voor te betalen om achteraf van mezelf te gruwelen , nee merci ;).



Brigitte

 Meld misbruik7-2-2013 17:19:33

Halllo ,

Onze dochter trouwt in augustus , we weten dat de pijs voor fotograaf en videograaf een grote hap uit het budged is .
Wij vinden het toch belangrijk om beide te hebben , daarom hebben we een fotograaf in bijberoep genomen en een videograaf , zodat de prijs hetzelfde zou zijn als je een fotograaf alleen zou nemen in hoofdberoep .
Met het herbekijken van een video beleef je het terug heel intens .
En later ook leuk voor je kids .
Groetjes



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 17:21:23

wij kozen wel voor een videograaf, we hebben onze fotograaf wel gratis dus daar spaarde we heel wat geld uit.
Onze videograaf is ook zeer betaalbaar en ik zag echt al pracht werk van hem maar de grootste reden dat ons overhaalt heeft is het volgende (en gaat vast dom klinken)

Ik las het boek van Elke van elderen, en ze zei dat ze pas toen ze de uitzendig zag van hun trouw dat ze juist hoorde wat regi zei tijdens zijn geloftes, of wat andere kwamen vertellen. Op de trouwdag zelf zijn er zoveel emoties dat er heel wat wat er gedaan of gezegd wordt niet tot je kan doordringen en daar heeft ze vast gelijk in.

Daarom kiezen wij wel voor een videograaf



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik7-2-2013 17:53:51

Hey,
Ik ben enorm tevreden dat we onze dag hebben laten filmen. Foto's zijn mooi, maar als je een film kan herbekijken dan is dat toch veel fijner vind ik. Dingen die je de dag zelf niet gezien hebt, of woorden in de kerk die mensen gezegd hebben kan je dan nog eens bekijken en herbeleven.
Wij hebben lang getwijfeld, maar hebben zeker geen spijt dat we een videograaf genomen hebben.

Groetjes
Anneken



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 19:31:36

wij gaan ook voor een film, is tot nog wel altijd iets anders dan foto's, wij hebben zowel voor foto als video telkens iemand in bijberoep gekozen. Die zijn van prijs zéker te doen, en het is toch een andere film dan als iemand vanuit de familie zou filmen.
ik ben blij dat we uiteindelijk ook ervoor gekozen hebben, want net als jij ook wel getwijfeld. Lang zélfs, maar verleden week gezegd (na ekele voorbeelden gezien te hebben) dat wil ik ook!




Evy
27-7-2013
 Meld misbruik10-2-2013 5:34:46

Wij hebben ook geen videograaf, maar een nonkel van mij gaat filmen. Hij doet dit als hobby, dus ik vind dit wel leuk dat hij dit wil doen. Het is toch een leuke herinnering. Maar het is idd veel geld om nog een videograaf bij te nemen. Misschien ook eens vragen aan familie, vrienden om te filmen?



Stijn

 Meld misbruik21-2-2013 21:49:09




Tobias
11-5-2015
 Meld misbruik7-3-2013 19:45:38

Ik ben op "Trouwen in beeld" gekomen, omdat hun trailers echt alles aantrekkelijk maken. Ik ga eens polsen naar hun prijzen, want ze werken met steadycam, ik hou dus mijn hart vast voor de prijzen...
http://trouweninbeeld.be/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info