Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wit down under

24-10-2006 19:58:07
Hey bruidjes,

hebben jullie gisteren ook naar de finale van wit down under gezien?

Ik was zoooo ontroerd toen ze trouwden op het double island en de jongen Nils wat te zeggen had aan zijn vrouw.. iets van lieveke lief.

Weet iemand precies wat hij zei of waar hij het vandaan heeft? Mijn vriend vond dat een mooie tekst.

Voor de rest mogen jullie gerust ookzeggen wat jullie er van vonden.

Ik gunde het dat koppel van harte. Ik zat te stralen voor de tv, dat op een dag dat ook voor mij zo zal zijn, dat mijn vriend en ik voor elkaar staan..
Verlang er al naar .

Groetjes,

Marisa
07/07/07

Marisa
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 464

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik24-10-2006 23:11:19

hey,

Ook ik heb 'wit down under' gevold zoals de eerste reeks 'wit in vegas'! Alles wat met trouwen te maken heeft vind ik subliem. Ik kijk ook naar 'het leven zoals het is : de ring' en krijg er ook steeds een krob van in de keel.

Wat Nils zei was iets war veel Lieveke lieveke leif in vookwam maar wat ie precies zei weet ik ook niet meer!
Kan je die aflevering niet herbekijken op de VRT site?

Ik hoop dat je alsnog die tekst vindt, veel succes met de zoektocht en geniet nog van jullie voorbereidingen!
Geniet ervan want de grote dag gaat oh zo snel voorbij!

Debra
reeds 74 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...