Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk Marylise ... een pareltje

  24-10-2006 19:57:54
Beste bruidjes in spe! Jullie tellen vol spanning af naar jullie grote dag. Je zal er zeker van genieten. Uiteindelijk loont het zeker de moeite. En het fotoboek achterna is wel de kers op de taart.
Voor wie nog een pareltje van een bruidjurk zoekt: Ik verkoop mijn droomjurk in schitterende staat maat 38, sleep, bustier model bovenaan, wijd uitlopend, heel comfortable om dragen, heel romantisch en toch een beetje sexy. (Je wilt er toch op je mooist uit zien!), crèmekleurig en dat in de regio brugge of oost-vlaanderen!

Mail voor foto's en laar je verleiden door dit aanbod uit de collectie van Marylise 2006! Een tijdloos model !

Veel succes

hoopje@belgacom.net

Beesje
20-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 891

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...