Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

  6-2-2013 22:24:36
hallo allemaal,
ik ben opzoek naar winkels in de regio limburg voor de kledij van mijn bruidkindjes ik heb 2 bruidsjongens (eentje van 9 en eentje van 6) en 1 bruidsmeisje (4jaar).
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
alvast bedankt.

kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1119


Ann
15-6-2013
 Meld misbruik6-2-2013 22:44:53

dag kelly,
hangt er een beetje vanaf wat je wil, welke stijl...

in hasselt heb je 2 x kadet: http://www.2xkadet.be/2xkadet.html, wel prijzig, uitkijken of er een soldenhoekje is

op volgende site kan je ook wel info vinden, er staat oa een winkelzoeker op: http://www.communie.be/

je kan ook altijd naar de sites van de merken zelf gaan en kijken waar hun verkooppunten liggen in limburg: vb terre bleue, freg en ginger, filou en friends, van hassels, ...zijn enkele leuke merken

succes!



Ann
15-6-2013
 Meld misbruik6-2-2013 22:45:35

* fred en ginger



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 5:35:19

Hangt ervan af wat je zoekt. . . Als je echte prinsessenkleedjes zoekt tegen goedkope prijs is sposa op de koolmijnlaan in heusden zolder heel leuk! Daar hebben ze ook kostuumpjesgvoor de jongens. . . Succes met de zoektocht! X



Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:19:17

Wij hebben gisteren jurkjes gekocht uit de communicollectie van C&A, 29 euro met bolero erbij en echt super mooi!!



Brigitte

 Meld misbruik7-2-2013 9:28:32

Hallo ,

Weet niet wanneer jullie huwelijksdatum is ,
maar mijn dochter heeft 5 bruidsmeisjes , als je naar specifieke winkels gaat kost dit heel veel geld .
Mijn dochter trouwt in augustus , en heeft de kleedjes van haar bruidskindjes in een gewone winkel gekocht , maar wel van de feestcollectie (december ) .
Dit is een betaalbare oplossing , en ze zien er prachtig uit .


Groetjes



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:56:16

wij hebben onze 3 dochters identiek gekleed en waren bij c&a 150 euro in totaal kwijt !! Voor onze zoon gaan we nog op jacht... Suc6



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik7-2-2013 10:58:19

Hallo,

Wij hebben 6bruidskindjes, 3 jongens en 3 meisjes.

Ik raad C&A aan. Mooie kleren, goeie prijs/kwaliteitsverhouding, en ze kunnen er achteraf nog plezier aan hebben.
En als ze er plekken zouden opmaken is het geen ramp!

Succes!



Ine
14-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 22:05:11

Wij hebben kleedjes van filou en friends. Die hebben ook altijd een mooie zomercollectie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...