Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius of Seychellen

  6-2-2013 20:53:52
We kunnen moeilijk kiezen tussen Mauritius of Seychellen. Iemand ervaringen of tips?

leen
29-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1144


Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik6-2-2013 21:01:34

Mauritius is denk ik zalig.
Seychellen ken ik helemaal niet!



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik6-2-2013 21:16:56

Hi Leen

Wij hebben net de Seychellen geboekt. Hangt eigenlijk wat af van hetgeen je zoekt en wanneer je gaat. Mauritius heeft betere en super de luxe hotels in vergelijking met seychellen, en is ook iets goedkoper. Wij hebben uiteindelijk vr de Seychellen gekozen omdat het weer in juni wat nipt is in Mauritius( zeer spijtig)
Ter info wij hebben bij Mauritius Travel geboekt en betalen maar liefst 3500 EUR minder dan in Belgie
Succes



leen
29-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 22:01:54

hoi Lynn,

bedankt voor de info :) heb idd al veel over mauritius travel gehoord en heb er reeds een offerte aangevraagd, maar heb nog niets ontvangen.
Wij zouden begin september op vakantie gaan.
Ga je verschillende eilanden doen van de seychellen of uitstappen doen vanuit 1 eiland?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums