Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strandhuwelijk: help wat moet mijn bruidegom aan?

  6-2-2013 9:44:16
Hallo iedereen De titel zegt het zelf, wij doen een ceremonie met ons tweetjes op de huwelijksreis naar bali op het strand. Nu heb ik mijn trouwkleed daar niet echt op afgestemd, het is van phil collins bridal 9304, maar nu weet ik niet wat mijn ventje best aandoet een kostuum lijkt toch wat erover voor een strandhuwelijk?! Benieuwd naar jullie mening! Grtjes Ellen

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1847


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:50:19

Goh als jullie echt een kostuum willen, dan kan dat. Je kan misschien ook gaan voor een zandkleurige linnen broek met een wit hemd met korte mouwen. Heel erg "strand" feel.



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik6-2-2013 10:00:38

op zich denk ik dat een kostuum wel ok is hoor, maar misschien wel best in een lichte stof ( kleur en materiaal) en misschien bijvoorbeeld zonder de vest. een andere optie is zoals rebecca zegt, maar gaat dat niet hard afsteken bij jou kleed?
voorbeeldjes: http://www.squidoo.com/top-10-groom-wedding-attire-



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik6-2-2013 12:00:24

Een linnen kostuum? Lichte kleur? Of zelfs donker mag eigelijk.. Zolang het niet te stijf wordt gedragen..
En bij jezelf kan je mss je jurk een beetje meer casual maken met een los kapsel met bloemen in je haar?



Kim
1-3-2013
 Meld misbruik6-2-2013 16:33:45

Hey,
Je kan een gewoon kostuum nemen, maar met een lichtere stof. Wij gaan in Mexico trouwen en mijn verloofde heeft een deftig pak laten maken bij cafe costume, met een aangepaste niet te warme stof, maar toch hier ook draagbaar.Gr



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik6-2-2013 17:19:59

Wij trouwen ook op het strand in Kreta en zijn vanmorgen mijn vriend zijn kostuum gaan halen bij Hugo Boss.

Het is een heel donker blauw kostuum geworden met een klein motiefje. De kleur van het hemd en pochet moet nog gekozen worden. Waarschijnlijk geen das.

Wij dachten ook eerst aan linnen maar ik had foto"s opgezocht van strandhuwelijken en vond die met een donker kostuum toch klassevoller. Hij hoeft zijn vest ook niet aan te doen hé bij de ceremonie....

Ik vind trouwens een mooi hemd met opgerolde mouwen heel sexy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info