Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen avondfeest

  5-2-2013 13:54:33
Voorzien jullie lage(re) schoenen voor 's avonds of is het toch beter tandenbijten en de hele dag op hakken te staan? Lagere schoenen zijn niet zo mooi onder een trouwkleed, maar who cares eens de openingsdans gepasseerd is denk ik dan...

Carmen
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1690


Nika
2-8-2013
 Meld misbruik5-2-2013 13:57:44

idem hier... ik denk dat ik ze 's avonds toch ook even uitzwier hoor, of tijdens het eten...

hangt er beetje vanaf... ik ga wel proberen om ze van te voren zo goed mogelijk in te lopen!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 14:01:47

Ik was al aan het denken om gewoon sletsen mee te nemen voor 's avonds. Onder die jurk zie je dat toch niet hoor. En is veel makkelijker en kan je tot de vroege uurtjes verder.... Maar inlopen ga ik ook zeker doen hier thuis. Dat we ze al gewoon zijn ;-)

Maar wat is nu het verschil eigenlijk met gewone schoenen??? Dit vraag ik mij nu al een tijdje af. Omdat ik ooit in de schoenwinkel stond en zei van die vind ik mooi die wil ik wel eens passen. Dat de verkoopster zei mevr dat zijn trouwschoenen dus ik zal iets in de zelfde trend zoeken...



candy
20-7-2013
 Meld misbruik5-2-2013 14:01:57

ik doe geen hakken aan op ons trouw(mag ook niet)
Het hangt ook een beetje af van u kleed somige zijn erg lang waardoor je het niet ziet of je hakken aan hebt of niet dus dan maakt het niet uit he.
Bij een vriendin van mij toen zij trouwde heeft ze haar hakken ook uit gedaan na de openings dans en platte schoenen aan gedaan ze heeft ze wel tijdens het eten ook even uit gedaan



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik5-2-2013 14:13:05

Mijn kleed komt net op de grond met mijn hakken (die ik nog moet inlopen, maar dat is nog tijd zat). Dus ik zal het moeten opheffen op lagere schoenen, maar daar zit ik niet zo mee. Ik wil gewoon kunnen dansen zonder blaren, rode plekken of gewoon pijnlijke voeten van het rechtstaan de hele dag.
Slippers heb ik over getwijfeld, maar dat vind ik niet handig om te dansen. Ballerina's misschien? Maar dat doe ik nadien niet meer aan denk ik. En sneakers is misschien erover, nee?

@Caroline: dat is maar wat je zelf trouwschoenen noemt denk ik. Misschien dat wit met kant nogal snel een trouwschoen wordt genoemd. Die van mij zijn zilver en komen uit een gewone schoenwinkel. Dat zullen dus wel geen officiële trouwschoenen zijn, maar wel mooi én betaalbaar. :)



Marijke
10-5-2013
 Meld misbruik5-2-2013 14:20:17

Heb mezelf getrakteerd op 14cm hoge rode louboutins. Uiteindelijk kosten echte trouwschoenen ook veel en nu heb ik twee vliegen in één klap...witte schoenen doe je nadien nog amper aan en zeker niet als het "echte trouwschoenen" zijn. Ga ook nog wel een paar lage schoenen meesmokkelen hoor...denk dat dat voor de meeste bruiden geldt...



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik5-2-2013 15:10:16

Ik heb enkel lage schoentjes van hispanitas. Bijna geen hak. Ik draag hakken in mijn winterbotten en enkellaarsjes, maar mama merkte terecht op dat ik ze in d zomer nauwelijks draag. Waarom afzien en overzorgvuldig stappen. Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn. Dus heel de dag geen hakken.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik5-2-2013 15:50:20

een vriendin van me had 's avonds haar all-stars aangetrokken en dat heeft heel leuke foto's opgebracht.



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik5-2-2013 15:54:18

@Marijke: Louboutins,... gelukzak. :) Ik vind ze super, maar kan er niet mee lopen :)
@Saartje: groot gelijk. Ik draag het wel vaak, maar nooit een hele dag.
@Charlotte: wel, dat is nu mijn grote twijfel. Mijn comfi allstarts of toch maar iets deftig aanschaffen...



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-2-2013 16:01:07

ik had gewoon een paar super schattige zilvere platte sandaaltjes van cypress waar ik de wereld mee kon aflopen. die zijn zeer snel aangevlogen voor het dansen, en ok mijn kleed was afgestemd op de hoge schoenen, maar nooit last mee gehad om te dansen



Stéphanie

 Meld misbruik5-2-2013 16:29:57

Ik ga zelf ook witte ballerina's voorzien . Na de openingsdans zal ik deze aandoen zodat er goed kan invliegen op de dansvloer!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-2-2013 16:31:15

Haha, ik werk precies averecht als ik dit zo lees!

Ik ga normaal onder men jurk voor heel de dag zo goed als platte schoenen dragen, of iets met een plateauzool.

S'avonds zou ik heel graag een kort kleedje willen aantrekken en daar ga ik dan wel hoge hakken bij aandoen (dans nu eenmaal graag op hoge hakken)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 20:19:03

Mijn schoenen hebben een comfortabele kleine hak, en vanbinnen zitten ze ook zalig, maar moest ik echt hoge hakken hebben dan zou ik zeker een extra paar schoenen meenemen voor savonds, ik weet hoe het is om zere voeten te hebben, je moet volop kunnen geniet van jullie dag, zonder pijne voeten!! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...