Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideen nodig voor Lunch met suite

  4-2-2013 22:42:34
We weten nog niet goed wat we over de middag moeten doen met de 14man van de suite kwa lunch.
We trouwen in stadshuis om 10h30 en 's avonds hebben we een avondfeest voor 200man waar er genoeg te eten zal zijn.
Een uitgebreide lunch op restaurant of een kleinere gang op restaurant of een broodjesbuffet thuis...we weten het niet goed.

Tips, ervaringen of hints zijn zeer welkom.

Robby
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1161


candy
20-7-2013
 Meld misbruik4-2-2013 23:27:21

ik weet niet wat julli gaan doen na het gemeentenhuis wand als jullie moeten wachten tot de avond voor het eten is het wel wat lang voor de suite zonder eten te zitten,
Wij trouwen pas in de namiddag om 14.15(alles was volzet) en om 15.30trouwen wij voor de kerk. en tussen het gemeente en de kerk houden wij eigenlijk een kleine receptie in onze tuine voor de suite en na de kerk gaan we dan iets kleins eten met de suite(was een idee van mn schoonvader ) omdat ze er toch een ganse namiddag bij zijn en toch al honger zullen hebben en pas om 19uur aan tafel gaan en om 18uur hebben we dan een receptie voor onze vrienden en dan komen onze gasten ook voor het avondeten en feest
zo doen wij het ik hoop dat je er iets aan heb



mieke
8-6-2013
 Meld misbruik5-2-2013 7:51:10

wij trouwen om 12 u 30 voor de wet en om 13 u 30 voor de kerk.
wij gaan eten met de suite, voorafgegaan door een kleine receptie als wij foto's gaan nemen. Ons feest begint pas om 20 u vandaar!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-2-2013 8:56:39

Wij trouwen om 11uur voor de wet, dan foto's nemen, broodjeslunch voor de suite bij ons mama. Dan ontsnappen wij nog efkes om bij mijn papa langs te gaan op het kerkhof en om 15 uur is onze kerkelijke ceremonie. Daarna rijden we met de suite direct door naar de feestzaal, ons wat opfrissen, fotokes nemen, efkes op't gemak zitten... En daarna receptie en feest.



Stéphanie

 Meld misbruik5-2-2013 16:34:35

Wij voorzien ook zelf een broodjeslunch voor de suite. De avond ervoor smeren we zelf de sandwiches.



bianca
30-8-2013
 Meld misbruik5-2-2013 22:55:18

wij trouwen om 10u30 en om 15u is de ceremonie voorzien.daar de ganse familie van mijn vriend er zal zijn op de burgelijke trouw( zij wonen allemaal in de kempen en zullen er dus al zijn van de donderdagavond), hebben wij een eenvoudig breughelmaal voorzien voor de middag.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik8-2-2013 15:42:30

Wij trouwen voor de wet om 13.45u. Ik wil daarom ook zorgen dat de suite van te voren bij ons thuis een lekker broodje en wat koffie krijgen. Na de trouwerij voor de wet gaan we naar de feestzaal waar we onze taart aansnijden en dan lekker toasten op ons huwelijk. Rond 17.30u openen wij het buffet en om 20.00u begint het feest.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...