Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van juli 2014

  4-2-2013 21:57:04
Beste bruidjes,

omdat ik hoop om hier af en toe terecht te kunnen met enkele vragen. Leek het mij leuk om mezelf en mijn verloofde wat voor te stellen en te melden waar wij al staan.
Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen ( wij leerden elkaar op jeugdkamp kennen) en hij vroeg mij ten huwelijk op mijn verjaardag. Omdat mijn partner leerkracht is, kiezen we voor een huwelijk in de zomer. Wij zullen trouwen op de dag dat wij 10 jaar samen zijn.

Ons thema van ons huwelijk is vintage chic. We willen een romantische dag realiseren met enkele persoonlijk knipogen. ( vb. iedereen in all stars, strikjes doortrekken naar plaatskaartjes, servetten, strik van mijn partner)

Vragen die ik heb zijn de volgende:
- heeft er iemand al ervaring met Tim Huybrecht?
- Wij zouden kiezen voor Auberge du Pêcher maar zijn er mensen met gelijkaardige voorstellen?

Alvast bedankt8

Sofie
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1057


Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 9:13:08

Hey,

welkom! Ik kan je helaas niet verder helpen met je vragen.
Indien je echt voor je thema gaat kan ik ja aanraden om www.pinterest.com te gebruiken, daar staan heel veel vintage ideeën op.

Veel succes nog en we zullen nog wel van je horen denk ik :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...