Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis cuba?

  4-2-2013 14:25:32
Wij zijn momenteel volop opzoek naar een fijne bestemming voor onze huwelijksreis.
Graag hadden we een rustigere vakantie met toch ook wel wat te zien in de buurt. Bedoeling is dus niet dat we ergens gaan rondtrekken maar eerder op een rustig en romantisch plekje verblijven met zon zee en strand om vandaar uit af en toe iets te gaan bekijken of naar omliggende dorpjes te gaan.
Cuba staat momenteel wel op ons verlanglijstje, zijn er mensen van jullie die hier ervaring mee hebben? Tips van leuke plekjes om te verblijven?
Of hebben jullie betere ideetjes voor een huwelijksreis in mei?

Dankjewel!

Gitte
1-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1126


Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik4-2-2013 14:56:19

Dag Gitte,
Ik ben vorig jaar in april enkele weken door Cuba getrokken.
Wat je vooral moet weten is dat Cuba een heel mooi land is maar ook een land met veel tegenstellingen. Hele mooie, toeristische gebieden vs. het dagelijkse 'harde/confronterende' gebied. Als je niet echt wil rondreizen is Havana zelf wel heel fijn om te doen. Daar heb je het oude stadsdeel, de zee, het toeristische gebied met enkele zeer mooie hotels,... Ik vond het de lange vlucht (+-16u) waard, ik was allesinds enorm onder de indruk van mijn reis. Moest je graag nog wat meer weten, vraag het maar. Veel succes!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik4-2-2013 21:28:21

Het hangt er wat vanaf wat je zoekt. Cuba is zeker een boeiend land maar als je echt luxe/ comfort en rust wil zijn er zeker betere bestemmingen. Uiteindelijk zit je daar toch ook met het embargo wat zeker voelbaar is ook in de luxe hotels. Havana is zeker een boeiende stad maar toch ook druk. Ik weet niet of je ervaring hebt met reizen naar dergelijke landen. Havana is niet onveilig maar je wordt wel constant aangesproken en iedereen tracht geld van je los te krijgen en je op te lichten. Dat is in begin best wel vermoeiend. Voor een strandvakantie in dit gebied is de Domenicaanse republiek waarschijnlijk beter prijs/kwaliteit. Mexico heeft ook veel te bieden op vlak van cultuur en strand. Pas op ik wil zeker niet zeggen dat Cuba geen goede bestemming is. Ik vond het ook een fascinerende reis en ik heb ook een fantastische Cubaanse schoonzus maar de rozegeur en romantiek die rond dat land hangt is soms ver te zoek.



Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 23:33:55

Ik vind het goed dat jullie oprecht eerlijk zijn over hoe het eraan toegaat in Cuba, belangrijke argumenten die we kunnen meenemen in onze beslissing.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums