Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius in combinatie met...

  4-2-2013 8:22:21
Hallo,

Wij zijn gisteren ideetjes gaan opdoen voor onze huwelijksreis op het vakantiesalon.
Mijn vriend was helemaal niet pro-Mauritius maar nu blijkt dat je daar heel wat voordelen hebt als pas getrouwd koppel spreekt het hem toch aan om dit te doen in combinatie met een ander land/eiland.

De 2 opties zijn:

- La Réunion + Mauritius (17 dagen)
- Zuid Afrika + Mauritius (18 dagen)

Het verschil tussen de 2 zit hem natuurlijk in de prijs. Gezien de afstand tussen Zuid-Afrika en Mauritius is de prijs hier toch wel wat hoger.

Hebben jullie al vervaringen met deze reizen en wat zouden jullie ons aanraden?

Bedankt!
Groetjes, Kirsten

Kirsten
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 915


Ne
28-9-2013
 Meld misbruik4-2-2013 9:13:41

Ik had heel graag met een huurwagen Zuid-afrika ontdekt en geëindigd in Mauritius, maar de schoonouders hebben schrik voor de onveiligheid.... (al denk ik dat dat wel meevalt)




Lore
18-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 9:20:34

Wij wilden eerst ook Zuid-Afrika + Mauritius nemen, maar inderdaad, de prijs is te hoog.
Wij gaan nu 18 dagen Zuid-Afrika + Mozambique. Wij hebben een hotel in Mozambique, heel kleinschalig met alle privacy en niets in de buurt. Dus kijken we nu daar enorm hard naar uit:)



Annelies

 Meld misbruik4-2-2013 19:59:14

Dit item volg ik even mee. we zitten met hetzelfde probleem nl. zuid-afrika en mauritius, maar niet goed voor de portemonee. Misschien hebben andere forumleden tips!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-2-2013 21:14:09

Hallo.
Wij hebben een tijdje geleden ook voor hetzelfde dilemma gestaan (met Africatours) dus ik begrijp jullie twijfels. Als je voor Réunion kiest, kies je voornamelijk voor natuur en wandelingen terwijl volgens mij Zuid-Afrika net dat ietsje meer biedt. De accomodaties op La Réunion zijn ook door de band genomen goedkoper dan in Zuid-Afrika maar je kan in laatstgenoemde ook gerust wat goedkopere verblijfplaatsen zoeken.
Volgens mij heb je met Zuid-Afrika een meer diverse reis en ik zou dan ook die kiezen.
Indien de kosten voor de vlucht je te hoog lijken, is het, zoals Lore zegt, een goed alternatief om vanuit het Noorden van Zuid-Afrika (oa safari in Kruger) door te reizen naar Mozambique. Daar heb je ook echte strandverblijven maar word je gespaard van de duurdere vluchten.
Je kan ook meteen gaan voor enkel Mauritius en van daaruit verschillende uitstappen op het eiland doen.
Succes met de keuze en laat es weten wat het geworden is!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums