Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon: check!

  3-2-2013 13:10:29
We hebben gisteren de huwelijkreis geboekt.

Mede door dit forum hebben we uiteindelijk de keuze gemaakt voor een 7-daagse cruise op de Nijl met aansluitend nog strandvakantie van 5 dagen in Hurghada (Egypte).

We hebben geboekt via Jetair: http://www.jetair.be/vliegvakanties/Egypte/Luxor/cruise...

Ik wil NU al vertrekken, maar we zullen moeten wachten tot 3 oktober :-(

Maar ik ben wel super blij!!!!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 795


Eva
29-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 14:02:05

Wij hebben ook juist geboekt! 10 dagen Kreta in een kamer met privé zwembad :-). Dat van jullie ziet er ook heel tof uit. Egypte is super, maar geen optie voor ons want in juli is het daar echt veel te warm en ik wil niet langer wachten dan nodig is om op huwelijksreis te vertrekken hoor :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:22:51

ooh toch de Magnareis!! fijn :-)

Geniet ervan en laat zeker ook even weten hoe het geweest is eh!!!! :-)
willen deze reis op langere termijn ook wel eens gaan doen! lijkt ons zaaalig, alleen hebben we daar nu voorlopig nog niet meteen budget voor...



lien
4-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 18:39:12

die reis hebben wij ook gedaan enkele jaren geleden. de nijlcruise vond ik heel leuk (ik interesseer me enorm in die geschiedenis), de strandvakantie in Hurghada vond ik minder, maar dat komt omdat ik totaal geen zwembadtype ben.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 19:00:44

@Lien, ik ben ook meer voor de geschiedenis, maar we plakken de strandvakantie eraan omdat zo'n cruise naar't schijnt echt vermoeiend is en we niet uitgeput in België willen aankomen.
Daarnaast gaan we als we in Hurghada zijn ook eens gaan snorkelen en zo'n kameelrit doen dus het zal niet de hele dag langs het strand liggen zijn (dat zou ik zot worden denk ik).



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-2-2013 19:18:36

Waw, ziet er een zalige reis uit, geniet ervan hoor!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 20:41:31

Lijkt me een erg mooie reis die ik ook wel eens zou willen doen! Wij hebben een tijdje geleden geboekt en ik kijk er ook al super naar uit. Fijn om weg te dromen als het hier koud en grijs is!!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 22:36:55

idd nijlcruise is vermoeiend :-), eerste dag moesten we er al om 5u uit, maar twas wel de moeite !!
bezoek in Hurghada stad zeker eens de nieuwe (allez ja 4 jaar geleden was die nieuw) jachthaven, is supermooi en het contrast met rijk en arm is daar enorm.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums