Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij moeder van de bruid maat 52-54

  3-2-2013 9:32:56
Gisteren was ik bij Di Locco in Lichtaart en kwam van een kale kermis terug.Een zeer mooie collectie tot en met maat 50 en dan heb je het gehad.Teleurgesteld en voor niets zover gereden alhoewel hun reclame aangeeft tot maat 54.
Is er iemand die weet waar ik iets moois kan vinden?Mijn dochter trouwt in mei.
Dikke merci alvast.

Isabelle

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1313


melissa
18-8-2013
 Meld misbruik3-2-2013 10:44:34

ik ben bij farah' love geweest in zwijndrecht voor mijn bruidsjurk, daar hebben ze ook grote maten ( ben zelf ook vrij zwaar) en daar verkopen en verhuren ze ook suite kledij
hopelijk ben je hierbij een beetje geholpen
groetjes melissa en john



Elke
19-10-2013
 Meld misbruik3-2-2013 10:51:24

Ik weet niet van waar je bent, maar ik was twee weken geleden bij Modehuis Magda in Ransberg: zeer mooie kleren aan een zéér schappelijke prijs! Daar hebben ze ook grote maten, zo vertelde de uitbaatster over een bruid die ergens anders naar huis was gestuurd met iets al "jij zal in geen enkel trouwkleed passen" maar dan bij Magda haar droomjurk gevonden. De uitbaatster is zelf volslank, dus ik denk dat ze daar bijzondere aandacht voor heeft ook. Bij de suitekleren weet ik niet welke maten het zijn, misschien toch best eerst eens bellen, maar de prijzen zijn alvast een grote verplaatsing waard! (de trouwkleedjes die ik paste waren tussen de 300 en 900 euro, dat vind je denk ik nergens meer!)



Miriam
14-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 15:25:24

Hey Isabelle,

Ik weet niet of je geintresseerd bent in mijn suitekledij. Mijn zus is afgelopen zomer (in augustus) getrouwd en ik verkoop mijn suitekledij van toen. Het gaat om een marine broek (met een voile-sluier) en een lila top. Ook ik heb een grote maat. Als je je e-mail doorstuurt stuur ik je een foto van de kleding.
Je kan natuurlijk ook altijd bij Couture Ann gaan kijken in Aalst, daar hebben mijn mama en ik onze suitekledij gekocht.



Isabelle

 Meld misbruik3-2-2013 17:01:44

Ik zou voor een jurk gaan Miriam toch erg bedankt.Vind ik dit soms bij Ann?



Miriam
14-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:27:09

Ja hoor, bij couture Ann vindt je dit zeker!! www.coutureann.be Vooral de collectie creations of leijten is geschikt voor dames met een maatje meer!
Veel succes!!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 18:00:01

Bij couture Ann vind ik ze wel absoluut niet vriendelijk en heel opdringerig!!



Miriam
14-9-2013
 Meld misbruik3-2-2013 21:57:56

Van opdringerigheid hebben wij niet echt last gehad. Je kan natuurlijk ook altijd naar Maxim's couture gaan in Mechelen of Aarschot daar hebben ze ook suitekledij voor een maatje meer, maar ik weet niet tot welke maat ze hebben.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...