Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema en tafelindeling "avontuurlijke activiteiten"

  2-2-2013 23:35:33
Hey bruidjes,

Als koppel houden wij van de natuur, wandelen, fotografie, MTB, picknicken, kamperen, een goed glas wijn & biertje, BBQ, motorijden, ...
Omdat we levensgenieters zijn & van het avontuur houden, hadden we gedacht aan het thema "avontuurlijke activiteiten".

Om dit praktisch uit te werken dachten we een afdruk van een avontuurlijk wandeling, mototocht, MTB-tocht etc te maken en dit op iedere tafel te leggen. Op die manier kunnen onze gasten die het ook voelen kriebelen nadien eens zelf op avontuur gaan!
Maar hoe zorg je ervoor dat dit niet "slordig" wordt?
Wat is jullie idee hierover?

Hoe link je dan ook het tafelthema aan de tafelindeling? Heeft iemand ook een voorstel voor een liedje dat bij dit thema past?

Alvast bedankt voor jullie inspiratie & veel plezier met de voorbereiding!
Klara

klara
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 893


Annelies
11-8-2012
 Meld misbruik3-2-2013 10:33:01

Wij hadden op elke tafel een foto van ons tijdens een bepaalde reis of activiteit. De tafels noemden dan bijvoorbeeld naar de berg waar we op stonden, ....




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-2-2013 14:08:05

Ik zou de afbeelding van de activiteit in een houten kadertje steken of in zo'n stukje boomstronk (zie etsy) plaatsen. Om de mensen naar de juiste tafel te brengen, kan je hen een polsbandje bezorgen met daarop de activiteit of een bongo bon namaken met de bongobon als de activiteit. Je kan ook een grote kad maken met daarop zogezegd een plattegrond van een domein met activiteiten en aan elke activiteit een nummer geven. Als je geen tekening wil maken, kan je ook een foto van jullie tijdens een activiteit gebruiken.



klara
25-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 19:45:07

Hey ladies,

Merci voor de tips!

Jullie ook nog veel plezier met de organisatie!!

Groetjes,
Klara



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik3-3-2013 12:34:35

Hey Rebecca, wat bedoel je juist met een boomstronkje? Heb eens gezien op Etsy maar weet nt goed wat je bedoelt...



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik3-3-2013 12:40:12

Ok laat maar heb het al gevonden. Dat wordt helaas niet naar België verzonden :-(



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-3-2013 15:20:42

Zoek ook eens op ebay of google, er zullen er nog zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...