Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes juni 2013

  2-2-2013 19:29:25
Hoi dames,

Nadat ik vandaag volop bezig ben geweest met het knutselen van photobooth props ben ik benieuwd hoever jullie mede-juni-bruidjes ervoor staan...
En wie trouwt er nog allemaal op 8 juni 2013?

Groetjes
Kim

Kim
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1076


liselot
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 19:44:20

wij trouwen ook op 08-06-2013 wij zijn met alles bijna rond nog enkel de kleine dingetjes en hopen op heel mooi weer



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 19:47:46

Wij trouwen ook op 8 juni en de belangrijkste dingen zijn bijna allemaal geregeld, alleen nog de ringen en het ventje zen kostuum. En natuuurlijk nog heel veel details die nog in orde moeten komen :) ik hoop mee op mooi weer!



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 19:53:07

Hier ook 8 juni en duimen voor goed weer! Wij zijn vandaag de ringen gaan halen en hebben de kadootjes geregeld voor de kindjes die iets komen afgeven. Nog veel - vooral kleinere - dingen te regelen, maar ook al heel veel gedaan.

Als jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag!



edith
29-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 20:09:41

wij trouwen 29 juni. mag ik vragen hoe je de ontwerpjes hebt gemaakt voor de photobooth props? Want op het internet vragen ze er toch wel veel geld voor vind ik.

groetjes



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 20:25:07

@ Edith
Ik was vandaag bezig met het verven van bordjes (zoals bijv. Mr & Mrs) dus eerst ontwerp afgetekend op een houten plaat, het ventje de bordjes laten uitzagen (zou graag nog al mijn vingers hebben op de trouw ) basislaag geverfd, tekst uitgeprint op dik papier de letters uitgesneden en morgen kan ik dan de letters met behulp van dat sjabloontje op de bordjes verven.
Maar jij bedoelt misschien de snorretjes en brilletjes op een stokje?
Ik weet wel dat ze bij de action momenteel plaksnorretjes en allerlei andere carnavalaccessoires verkopen voor geen geld!

@ iedereen, mooi weer zou echt zaaaaaaaalig zijn, laat ons daar met zijn allen voor duimen



edith
29-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 20:49:17

@kim bedankt voor je reactie. Ik ga er binnenkort ook mijn werk van maken tis even stil gevallen hier. 11februari mag ik naar de ontwerpster voor mijn kleedje. en dan schieten we weer volop in gang. bedanktjes halen, props maken, bruidsboeket voor mij en mijn dochtertje maken, schoenen kopen, sieraden, accesoire voor in mijn haar, ... maar eerst studeren pfff :)

ja mooi weer zou dat zou zalig zijn laten we hopen hé.



Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 21:18:40

wij ook 8-6-2013, bijna alles rond, uitnodigingen klaar, moeten nog verstuurd worden ( de laatste week van februari) voor de rest zien of we iets kunnen regelen dat iemand onze balonnen in de kerk kan gaan hangen e.d. dus enkele de details eigenlijk.

Moet mijn kleed nog wat laten versmallen en rond mailen/bellen voor mijn proef make-up en kapsel :-).

Het begint te korten 125 dagen op de teller en we hebben het ooooh zo druk!

Gr.



mieke
8-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 21:44:51

wij trouwen ook op 8 juni, moet nog redelijk wat doen, zoals bloemen, de ringen gaan kiezen, kleedjes voor de twee jongste bruidskinderen, kleren voor aanstaande maar de rest is alles rond buiten nog een paar details.
Ik hoop mee op mooi weer!!
groetjes mieke



Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik2-2-2013 23:18:14

Wij trouwen 1 juni en hebben ook nog wel wat te doen. De grote dingen zijn gedaan maar nu zijn het de kleine zaken waar we met bezig zijn. En hopen natuurlijk ook heel hard op mooi weer. Groetjes



Birgit
8-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 11:55:24

Wij trouwen ook op 8 juni, met nog 124 dagen voor de boeg begint het al serieus te kriebelen bij mij Gisteren de ringen gekozen, me happy . Nu zijn we bezig met onze uitnodigingen (onze fotograaf gaat die ontwerpen), de bloemen moeten we ook nog doen maar voor de rest zijn het ook nog enkele details. Wat ik me wel afvraag ivm de uitnodigingen is wanneer jullie die versturen? is dit 2 of 3 maand op voorhand? en voor welke datum moeten de mensen verwittigen of ze gaan komen, is dit dan een maand op voorhand?


Groetjes



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 13:17:59

Wij zijn van plan om ze de eerste helft van april af te geven en op te sturen, eventueel enkele de tweede helft van maart als we dan mensen moesten zien die we mogelijk daarna niet meer terugzien voor half mei. We vragen de mensen om iets te laten weten voor 15 mei zodat we nog een goeie week hebben om mensen te contacteren die niets hebben laten weten (die zullen er altijd wel zijn, verwacht ik) en dan alles te regelen met de feestzaal.



Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 13:35:58

We zijn van plan ze in maart beginnen uit te delen, en op te sturen. Wij vragen de mensen voor 1mei te bevestigen , da n hebben ze nog tijd om te reageren. En wij hebben nadien nog tijd genoeg om alles te regelen.



Sarah
7-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 18:20:39

Wij trouwen 07/06/2013.. en de belangrijke dingen zijn zo goed als geregeld. Morgen avond nog een afspraak met een cateraar en dan kan ik dat hopelijk ook van mijn lijstje schrappen... nog wel heel veel kleine dingen te doen.. maar ja we hebben nog wel wat tijd ;-)



anieke
14-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 19:26:13

Wij trouwen 14 juni en versturen de uitnodigingen eind april! Dit op advies ook van onze fotograaf!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...