Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winterbruidjes

  1-2-2013 16:11:36
Hoi hoi,

zijn er hier nog toekomstige winterbruidjes?
Wij trouwen 24/1/2014...

Eventuele tips??? voor de bruidsmeisje (mijn dochters van 16 (tweeling) en dochtertje van 8)
Voor mezelf weet ik het al exact, maar ons prinsesje wil echt een prinsesje zijn... ;-)

Andere tips zijn ook welkom hoor!
x


Ann
24-1-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 808


Kim
8-2-2013
 Meld misbruik1-2-2013 18:44:14

Ik heb voor onze meisjes bolero's voorzien van nep-bont voor boven hun prinsessenkleedjes.
En ook nog witte blazertjes omdat ze toch maar 4 graden voorspellen.



Lizzie
12-1-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:09:40

Ik ben drie weken geleden getrouwd (net voor de sneeuw) en onze bruidskindjes hadden boven hun kleedjes (met dikke legging eronder) een mooie wollen poncho. Bedoeling was om deze nog af te werken met een nepbonten kraag, maar dat is er niet meer van gekomen.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik1-2-2013 21:04:41

wij zijn getrouwd in de sneeuw Mijn oudste had een gouden jurkje met dikke kousebroek onder en onder die kousenbroek droeg ze nog enkelkousjes en dan gouden ballerina's. Over haar jurkje had ze een goud-kleurige winterjas die heel mooi paste bij haar jurk (toeval). De jongste had hetzelfde jurkje en had ook een goudkleurig wollen vestje aan boven haar gouden bollero. Foto's waren binnen dus dan kon alles uit. Voor de foto's buiten lagen zij te dutten (9 maanden en 4 jaar) Voorzie ook zeker een dekentje voor in de auto ofzo, of als je de fotoshoot buiten hebt dat je het kan rond slagen. Heel veel plezier!!!



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik2-2-2013 13:54:03

Leuk!!!
Ik hoop stiekem op sneeuw die dag... Ik zal in t rood gaan en dan de mooie witte sneeuw...

van dat dekentje is een goede tip, merci!!!
x



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik7-2-2013 8:35:02

Ik heb gisteren voor mijn kleine prinses in de zeeman thermisch ondergoed gekocht, helemaal in t wit...
t zit allemaal mooi verstopt onder haar kleedje en bontje...
en zo fier dat ze is, dat ze een bontje heef... ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...