Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes warm aankleden?

  1-2-2013 15:47:40
Hallo!

Ik trouw dus op 30 maart en de kans is groot (het weer hier in België kennende) dat het die dag nog best fris of zelfs koud is. Ik had eigenlijk al een jurkje gekozen voor de bruidskindjes tot één van de mama's opmerkte dat het wel een heel luchtig kleedje was voor zo'n koude dag...

En ik ben ook alleen maar zomerjurkjes tegengekomen toen ik rondkeek voor de bruidsmeisjes. En met een vestje erover of een legging eronder lijkt het kleedje me echt verpest... Maar ik kan de kindjes geen kou laten lijden. Hoe lossen andere winter- en voorjaarsbruidjes dit op?

Groetjes

Sara
30-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 935


Julie
30-3-2013
 Meld misbruik1-2-2013 18:45:41

wij trouwen op dezelfde dag en zit ook watmet dit probleem :)
ik heb 1 meisje maar de mama ging kijken voor een wit kleedje met dan een bolerotje over. voor de jonges had ik graag een soort van blazer maar dit wordt dan al hou te duur. dus denk ik voor t shirt met lange mouw en hemd. eventueel met pull.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 19:56:43

Mijn dochter is eens in de winter bruidsmeisje geweest. Zij had thermisch ondergoed aan en een warme kousenbroek en ook een trui erover (dat was wel februari en het vroor). Zie dat ze zeker een onderlijfje aankan en eventueel mouwtjes als een trui niet zou staan. Binnen kan er wel wat uitgedaan worden maar inderdaad je kan een kind geen kou laten lijden... Desnoods een mooie cape?



Kim
8-2-2013
 Meld misbruik1-2-2013 21:40:59

Wij hebben dit voor onze dochters volgende week:
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/kinderbolero-s/53152...
En we hebben ook nog een blazertje voorzien om eronder aan te doen.
Het is inderdaad mooier zonder vestje, maar ja, we kunnen ze moeilijk laten bibberen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...