Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trap versieren

  22-10-2006 23:19:49
hey allemaal,
binnen enkele dagen is het zover... De zenuwen beginnen stilletjes te gieren...
Maar ik heb een vraagje voor jullie. Ik zou graag de trap in de feestzaal versieren. Ik heb daarvoor witte stof gekocht en dacht hier en daar wat toefjes bloemen te gebruiken. Maar heeft er iemand concrete ideëen of foto's van versierde trappen? Ik heb me al suf gezocht.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!!!
Groetjes,
Karen
04/11/2006

karen
4-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1529


Helene

 Meld misbruik23-10-2006 10:56:50

Hoi, Karen
Er zijn wel leuke ideën om te maken maar ik zou het toch eerst eens vragen of dit wel mag voor de feestzaal. De feestzalen hebben over het algemeen heel strenge normen i.v.m. brandveiligheid,en ik weet niet of dit dan kan, het is toch stof waar je met decoreerd, en dit is brandbaar, dus denk ik niet dat het kan. Eerst even vragen denk ik.
Waar trouw je ?
Groetjes



karen
4-11-2006
 Meld misbruik23-10-2006 19:24:21

hey Helene,
bedankt voor je reactie,
een jaar geleden ben ik een keertje gaan kijken naar de zaal en toen was de trap ook gedecoreerd met stof en bloemen. Dus ik denk wel dat het kan.
Ik trouw in kampenhout en ben van Bonheiden. Als je ideetjes hebt, altijd welkom!
Groetjes,
Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...