Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Lisa ivm Bo-Couture

22-10-2006 19:28:13
Hey,

Het is daar inderdaad een hele goeie service en ze zijn heel vriendelijk.
Tegen mij hebben ze wel niets gezegd van een korting van 10% tijdens de opendeurdagen.
Heb jij deze wel gekregen?
Anders zal ik hiervoor es informeren.
Groetjes
Angelique

Angelique
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 320

sara
13-7-2007
 Meld misbruik22-10-2006 20:36:43

Ik ben enkele weken voor de opendeurdag langs geweest bij Bo in Kortrijk. Ik heb toen niets gepast, ze vroeg me om langs te komen tijdens de opendeurdag. Ze zei ook dat er dan 10 % korting gegeven werd. Zeker vragen dus!

Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik24-10-2006 10:25:48

Hei Angelique,

Best dat er een forum bestaat! Awel, eerst zei ze er niet direct iets over. Maar mijn ma en ik waren al op een andere opendeur geweest en daar werd er 10% gegeven. Vandaar dat mijn ma prompt de vraag stelde: "Is er 10% tijdens de opendeur?" en ze beaamde dit. Ik weet nu ook niet of ze daar iets zou van gezegd hebben als we het niet hadden gevraagd. In ieder geval vond ik het daar wel fijn om te passen!

Groetjes,

Lisa

13/07/'07

P.S.: Angelique, wanneer trouw jij?

Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik24-10-2006 17:53:13

Hey,

Tegen mij hebben ze niets gezegd over de 10%, maar ik zal er morgen es voor bellen en klaat je dan wel weten wat ze gezegd hebben.
Tis idd handig dat er een forum bestaat.
Ik vond het daar ook heel leuk passen en ze waren supervriendelijk.
Ik trouw op 4 mei 2007 in het Vijverhof te Wevelgem.
Waar gaat jullie feest door??
Groetjes
Angelique

Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik27-10-2006 9:37:35

Hei Angelique,

Laat me zeker iets weten ivm met Bo-Couture!
Wij trouwen op vrijdag 13 juli '07 in zaal Alta Ripa in Outrijve.

Groetjes,

Lisa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...