Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afternoon tea

22-10-2006 16:24:38
Heeft er iemand ervaring met een receptie/afternoon tea? Mijn vriend en ik zijn niet echt voor een avondfeest daarom denken we op dit moment aan een receptie/afternoon tea. We denken dan aan broodjes, hapjes, wijn, champagne en nadien een dessertenbuffet met verschillende soorten koffie en thee. Heeft er iemand hier ervaring mee? Wat waren de reactie van de genodigden?

Mieke
6-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 330

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik22-10-2006 17:51:20

Dag Mieke,
Ik ben vorig jaar eens naar zo'n receptie/afternoon tea geweest. Het was er reuzegezellig! Er was een buffet opgesteld van koffie en thee en verschillende soorten taart en cake. Daarnaast kon je ook kiezen voor schuimwijn, wijn of fruitsap maar omdat het een winterhuwelijk was en het die dag zelfs sneeuwde, hadden de warme dranken toch het meeste succes.
Dit ging door van twee tot half zes. 's Avonds was er nog een diner voor zeer beperkte kring (ouders, broers en zussen en enkele vrienden).
Ik weet dat de bruid en bruidegom achteraf echt blij waren dat ze voor deze formule gekozen hadden. Een uitgebreid avondfeest zagen ze niet zitten en zo hadden ze een feest dat helemaal bij hen paste! Dus doen zou ik zeggen!
De genodigden (die ik kende) reageerden positief maar ik weet dat er ook mensen bestaan die nu eenmaal enkel tevreden zijn met een traditioneel feest (mijn schoonmoeder bijvoorbeeld!!). Niets van aantrekken. Het is jullie feest waar jullie je goed moeten voelen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...