Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

April bruidjes

  31-1-2013 13:14:51
Dag dames,

Ondertussen is de teller gezakt naar 71 dagen, tijd dus voor een kleine update ;-). Alle grote zaken zijn geregeld, dit weekend mogen we de uitnodigingen gaan ophalen en kunnen dus beginnen versturen en uitdelen ;-). Bruidskindjes hebben hun kleertjes en dit weekend ook schoenen. Ringen zijn opgehaald, misboekje goedgekeurd, moeten we wel nog laten drukken. Nog naar de gemeente en notaris... en nog een afspraak bij de fotograaf op het einde van de maand... 20/02 1ste pas voor mijn kleedje. Het ventje mag op 11/02 zijn kostuum nog eens gaan passen en als ok mag hij het ook meenemen. We moeten ook nog wat knutselen, maar dat komt wel in orde. Proefmake-up ook gehad en morgenavond proefkapsel... ohja, we hebben ook nog geen menu, we wachten nog op de nieuwe brochure van de zaal.
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Het komt allemaal zo dichtbij, echt spannend! En die grote dag zal zo vlug voorbij zijn.... maar daarna lekker ontspannen op huwelijksreis in Italië, hopelijk is de zon al van de partij! Groetjes!

Deborah
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1149


Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik31-1-2013 13:38:54

Ik kijk er mee naar uit om jullie foto's te zien. Groetjes!



Joke
13-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 18:02:16

Hier ook 71 dagen op de teller. Hoe dichter het komt, hoe sneller het gaat!
Bij ons zijn ook alle grote dingen geregeld. Uitnodigingen liggen hier al, bijna alle enveloppen geschreven :-). Binnenkort gaan ze dus de deur uit! Spannend!
Menu is gekozen, misboekje is af, maar ook nog niet gedrukt. Ringen hebben we al, en vorige weekend ook ons huwelijkslampje gaan ophalen.
Mijn 1ste pas gaat door op 11 februari, net als mijn proef make-up en kapsel! Ik kijk er enorm naar uit! Ook nog schoenen kiezen dan.
Wij wachten tot de grote vakantie om op huwelijksreis te gaan (ik geef les), en het is Kroatië geworden!
Groetjes en succes nog!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 19:40:44

Drukke tijden op het werk bij ons allebei, dus wij lopen jammer genoeg een beetje achter :( moeten nog onze uitnodigingen bestellen maar we gaan dat zondag doen, dus is nog wel net op tijd denk ik. Voor de rest moet ik dan ook dringend eens beginnen rondkijken voor mijn schoenen en accessoires, dat ik mijn eerste pas kan vastleggen. Verder nog veel kleine dingetjes dusja, toch een beetje stress aan het krijgen :D



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:00:49

Hey,
Hier moet ook nog vanalles gedaan worden
De uitnodigingen zijn wel al klaar voor te verzenden of uit te delen.
Het menu moeten we ook nog gaan bespreken maar dat zal maar eind februari zijn vrees ik. Met de DJ en Fotograaf moeten we ook nog eens samenkomen, nog naar de gemeente en notaris... Eerst pas voor mij is op 1/3 en ik heb nog mijn lingerie nodig. Schoenen zijn wel al ok. Proefmake-up is voor 16 maart, kapsel moet ik nog inplannen.
Mijn ventje moet nu in februari nog eens langsgaan om zijn broek te laten innemen en mag dan ook zijn kostuum meenemen naar huis.
Mijn dochter haar kleed is ook ok maar ik heb nog niets voor mijn zoon van 14. (dat stop je natuurlijk niet zomaar meer in iets wat jijzelf mooi vind ).
En dan nog alle kleine dingetjes..
Je zou voor minder stress krijgen :-)




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-2-2013 9:24:35

Dag mede-aprilbruidjes
Ik vind het echt heel erg afkorten, nog 84 dagen op de teller en nog heel wat werk voor de boeg!
We zijn volop bezig met het finaliseren van het ontwerp van de uitnodiging maar wachten nog op ons zaalbezoek op 9 feb om de uren zeker correct te hebben. Tegen eind februari moeten de uitnodigingen de deur uit. De grote dingen zijn OK: ringen, ringkussen, bloemen, afspraken voor proef kapsel en make-up, nagels & wimpers, eerste pas op 30 maart (nog even wachten dus), huwelijksreis, schoenen bruid, kledij van onze (bruids)kindjes
Nog te doen:
* Aan het misboekje zijn we volle bak bezig: de teksten heb ik zo goed als maar ik kom er precies niet toe om het af te werken, ik blijf zo prullen. Liedjes hiervoor hebben we ook totaal nog niet gekozen, ideetjes zijn er wel genoeg.
* Huwelijkskaars nog bestellen
* Suitekledij voor de mama’s zoeken
* Gerief om de bedankjes te maken nog bestellen + bedankjes nog ineen steken
* Dassen voor de suite nog zoeken en kopen
* Schoenen voor de bruidegom
* Lingerie
* Verder versieren van de enveloppendoos
* Uitwerken van de tafelnamen, naamkaartjes en decoratie zaal
* Muziek voor het avondfeest (incl openingsdans, zucht)
* en dan nog al die “kleinere” dingen: speeches, vragen voor de praatpaal, eigen geloften schrijven (en ik wil echt dat ze goed zijn), muziek in de kerk teste, nog es samen zitten met dj, fotograaf, ceremoniemeester, …
Amai, in mijn hoofd klonk het als veel maar als je het uittikt is het nog meer :/
Soit, breath in breath out, beetje per beetje komen we allemaal tot een prachtig eindresultaat!



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik1-2-2013 14:43:43

Dames,
als ik zo alles lees merk ik toch ook nog veel zaken die bij mij nog niet in orde zijn... maar dan ben ik blijkbaar wel voor met mijn kleed, dinsdag heb ik mijn tweede pas.
Bij ons liggen ook de grote dingen vast: dj, fotograaf, zaal (hehe), en de grote lijnen van de viering, ook wij moeten nog onze liedjes kiezen, onze geloften schrijven enz. Wat ik wél al deed was onze TO DO lijst opmaken :-) Die is behoorlijk lang, zeker omdat we de tafelversiering volledig zelf maken, en alles waar er maar iets kan zelf gemaakt worden doen we zelf. Dus nog veel werk :-)
De uitnodiging is daar eentje van en willen we tegen eind februari ook op de post hebben, maar het ontwerp zit enkel nog in mijn hoofd, en nog niet op papier dus ;-) Maar voorlopig heb ik er nog alle vertrouwen in... nog 77 dagen. Dat moét lukken...
Wat moet er dus ook nog gebeuren: huwelijkskaars bestellen, openeingsdans kiezen, ringen ophalen, ringkussen (en al zo'n zaken voor id viering en dus tafelversiering en zo) maken, suitekleren vd anderen: kinderen kiezen, mannen moeten gehuurde kostuums gaan passen nog, kleren vd mama's, ... maar mijn ventje en ik zijn wel al volledig gekleed, dus dat is al een opluchting...
Kortom, gezellig druk en voorlopg nog geen stress én ik geniet ervan...



Dorien
13-4-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:21:41

Bij ons staan er nog 64 dagen op de teller.
Stress of zenuwen heb ik overwegend weinig, maar als ik er over nadenk dan moeten wij toch nog het een en ander regelen.
Wij moeten nog meer dan de helft van de uitnodigingen uitdelen (maar dit weekend gaan we al heel wat mensen bezoeken).
de volgende pasbeurten liggen vast
proefkapsel en make-up ronde 2 zijn vrijdag. Haar was vorige keer super, maar ik was niet helemaal overtuigd van de make-up. Ik draag niet vaak make-up en ik vond dat het niet mooi gedaan was rond mijn ogen. Dus daar heb ik wel een beetje bang voor!
We zitten nog serieus in de rats met een locatie voor eventuele binnenfoto's (in april heb je kans op regen :-(). We moeten dan ook nog eens met de fotograaf (tante van mijn toekomstige) samenkomen om alles te bespreken.
Ik zou graag een soort van viering doen, mijn vriend is er nog niet van overtuigd. Dus hier moet ik eens dringend werk van maken richting de eerste stappen om aan hem te laten zien wat ik bedoel. Hopelijk geraakt hij overtuigd.En dit is echt nog veel werk denk ik.
Ik moet nog een afspraak maken om mijn nagels te laten doen, om mijn haar te laten kleuren (ergens anders dan diegene die mijn haar doet op de dag van de trouw).
Ons vervoer is geregeld, maar moeten we toch nog concreet bespreken.
DJ, flitspaal, traiteur nog eens juist afstemmen hoelaat waar
wij moeten nog naar de gemeente gaan, maar daarvoor wil ik graag eerst de 'viering' in elkaar hebben omdat we moeten doorgeven of we de ringen in de gemeente geven of niet (en als de viering toch niet in de smaak valt bij mijn vriend dan geven we deze op het gemeentehuis).
We hebben nog wat knutselwerk, maar dat komt wel in orde (zaal en tuin bij mijn ouders thuis moeten we zelf versieren).
We moeten nog eens bekijken hoe of wat we doen met het dessertenbuffet.
... een hele boel kleine dingen, maar als ik ze zo opsom dan krijg ik toch wel een beetje het idee dat wij er dringend moeten invliegen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...