Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

  22-10-2006 14:57:35
Hoi
wij trouwen op 5.5.2007 en hebben wel al wat gepland zoals zaal, dj, fotograaf, kerk,...
maar ik weet nu al dat er dingen zullen zijn waar we 'vergeten' aan te denken.
Heeft iemand van jullie een planning bijgehouden voor de voorbereidingen, een soort van 'to do' planning?
Misschien kunnen jullie me ook helpen met een planning van jullie grote dag?
Alvast bedankt!

groetjes
Lies

Lies

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 328


Wen
5-5-2007
 Meld misbruik23-10-2006 9:18:09

Hoi Lies,

WIj trouwen ook op dezelfde dag, 5 mei 2007! Wij hebben tot nu toe al de kerk en het gemeentehuis vastgelegd, zaal, fotograaf, DJ, ceremoniemeester, live-muziek voor in kerk, auto (moeten er nog wel één extra zoeken), trouwringen en sinds vorige week heb ik ook mijn trouwkleed besteld! (was er de week daarvoor de eerste keer 1 gaan passen). Wat ons nu nog te doen staat is: misboekje, uitnodigingen, kleding voor mijn vriend en voor de suite, schoenen voor mij. En dan zijn er nog tal van kleine dingetjes, zoals: bedankjes, snoepjes voor de kindjes aan de kerk, kapper en make-up, menu's maken, tafelindeling, definitieve gastenlijst, een locatie voor foto's te trekken, een noodtas voor de dag zelf,een enveloppedoos... In trouwmagazines en op internet vind je wel heel wat to do lijstjes, op basis daarvan heb ik er zelf ook één opgesteld. We hebben ook een website gemaakt waar je onze voorbereidingen kan volgen: www.tom-wendy.be . Waar trouwen jullie eigenlijk?Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Wendy



Tine
1-8-2007
 Meld misbruik23-10-2006 9:28:06

Hey Lies en Wendy,
Ik trouw ook op 5 mei! Bij mij ligt zaal, DJ, kerk, fotograaf en ceremoniemeester vast. That's it! Gemeentehuis kunnen we pas zes maand op voorhand regelen, vind ik dat effe moeilijk. Ik hoop dat het zal lukken op dezelfde dag!

Ik ben intussen op dieet, moet 16 december om mijn trouwkleed. En de trouwringen zullen we ook ergens december, januari regelen.

Mijn misboekje is al af (alleen omdat ik supergraag zo'n dingen in elkaar steek) en uitnodigingen/bedankjes doe ik ook in't voorjaar.

Of ben ik teveel op mijn gemak nu?

Groetjes en veel succes!!



martine
5-5-2007
 Meld misbruik23-10-2006 23:18:14

Hey Lies, Tinne en Wendy,
Wij trouwen ook op 5 mei 2007, die dag zijn we dan juist 10 jaar samen.
Bij ons ligt het gemeentehuis en de kerk al vast, de feestzaal is geboekt, ringen zijn besteld, bruidsjurk is besteld, mijn ventje heeft ook al zijn kostuum gekocht, ik heb mijn schoenen ook al gekocht, ons misboekje is ook af en goedgekeurd door de priester, de dj is ook al in orde moet alleen nog afspreken wat muziek en wat niet,vervoer is bijna in orde, en zaterdag gaan we naar de fotograaf, en dan kunnen we even genieten van de feestdagen en dan vliegen we erin voor de uitnodigingen en als de rest.

Groetjes martine



Lies

 Meld misbruik24-10-2006 7:51:42

hey!
bedankt voor de tips!
leuke site wendy! zal zeker af en toe komen kijken.
vanavond gaan mijn verloofde en ik eens zien wat we best nog regelen voor nieuwjaar.
Ik vroeg me af of je ringen zo vroeg moet bestellen, of hangt dat er van af waar je ze koopt?



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik24-10-2006 10:25:55

Hey Lies,

De ringen moeten inderdaad niet zo vroeg hoor, maar we hadden er mooie bij de juwelier gezien, dus hebben we die maar meteen besteld. In maart mogen we ze gaan halen, maar ik denk dat je ze normaal maar 3 maand op voorhand moet bestellen hoor.
Wel tof dat we met een aantal zijn op dezelfde dag he! Kunnen we samen aftellen :)

Groetjes,

Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...