Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog maart- bruidjes hier ?

  30-1-2013 21:28:49
Hallo

De titel zegt het al... nog maart bruidjes hier ?
Het begint serieus te korten nu...

Hoe ver staan jullie met de planning ?

groetjes

natacha
8-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 944


Lins
13-3-2013
 Meld misbruik30-1-2013 21:33:38

Hey Natasha Voor ons nog 41dagen!!! 13/3/2013 voor de wet en op 17/03/2013 voor de kerk in Oostenrijk.... Alles is in orde buiten ons misboekje daar dit in twee talen opgesteld wordt.... Ik kijk er zo naar uit! Groetjes Lins



nancy
31-3-2016
 Meld misbruik30-1-2013 21:37:27

Nog 50 dagen (22 maart)



natacha
8-3-2013
 Meld misbruik30-1-2013 21:40:02

hoi Lins...

Bij ons nog 36 dagen ...hier zijn de misboekjes en dergelijke al wel klaar.
Maar... Ik heb nog geen schoenen, nog geen bloemen, nog niets voor in mijn haar enz...

Amai oostenrijk is wel speciaal seg... echt heel mooie en leuke locatie.

groetjes



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik30-1-2013 22:34:34

Hoi!

Voor ons nog 37 dagen! :-)
En het zullen nog 37 drukke dagen worden :-)

Ik heb zaterdag mijn eerste pas gehad en vrijdag mag ik het kleedje gaan afhalen!
Zaterdag ga ik men nageltjes laten doen
Zondag proef make-up en boudoirshoot (shhtt...) :-)
Ons misboekjes zijn af, maar we moeten ze nog drukken, maandag gaan we naar de pastoor die dan (hopelijk) zijn fiat zal geven.
Bloemen zijn ok
Alles kleding en accesoires voor mij en de bruidsmeisjes ook.
Zaterdag 9 feb heb ik men vrijgezellen
en daarna hebben we nog wat afspraken opstaan met dj, zaal en fotograaf voor de laatste details te overlopen :-)
Verder moeten we ook nog zorgen voor iets voor op de tafels, maar dat gaan we doen als we ons tafelschikking gemaakt hebben (gasten kunnen bevestigen tot 10 feb).

Het enigste wat we nog niet gekozen hebben is een openingsdans :(

Ik heb wel wat schrik voor de periode nadat alles van de trouw voorbij is.. We leven hier nu al meer dan een jaar naartoe.. en ik heb bang om "in een zwart gat" te vallen als we zo geen doel meer voor ogen hebben (voor de trouw was het ons huis, dan was het de trouw en met kinderen willen we nog wat wachten...).. Hopelijk gebeurt dit niet :-)





Kim
1-3-2013
 Meld misbruik31-1-2013 7:21:00

Hier zo goed als alles geregeld... uitnodigingen ringen, kleed, kostuum, van het trouwen zelf heeft de weddingplanner in Mexico onder controle,... voor het feest hier nog wat dingen te doen, maar das pas eind april, dus nog tijd...Wel moet ik mijn tekstje nog schrijven... mij weer schoon 'in nesten' gewerkt met dat schitterende idee van mezelf... 1 maart it is! :)



Jill
22-3-2013
 Meld misbruik31-1-2013 10:58:44

22 maart en aan het aftellen :)

in orde: zaal, ringen, bediening, kledij (wel nog laten aanpassen), traiteur
nog mee bezig: fotograaf, speech, bedankjes, tafelversiering



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik31-1-2013 22:52:21

Hier nog 57 dagen! We zijn laat aan de planning begonnen omdat we moesten wachten op documenten uit het buitenland voor we kunnen trouwen...

De zaal (eten, drinken, bediening en versiering inbegrepen), de kledij, de ringen en de fotograaf zijn in orde. De uitnodigingen zijn vandaag besteld. Ik heb al een kapster. De openingsdans en de kleedjes voor de bruidskindjes zijn gekozen.

Nog te doen:
* schoenen kopen (ik wou er geen van de bruidswinkel, veel te duur)
* kapsels uitproberen met de kapster
* beslissen of ik een visagiste wil
* kledij bruidskindjes bestellen
* tafelschikking verdelen (wie zit waar, heel moeilijk in 2talig gezelschap!)
* een 'enveloppendoos' kopen of maken

Valt eigenlijk nog best mee als ik het zo bekijk
En toch ben ik super gestresseerd met momenten!
Succes iedereen!




lisa

 Meld misbruik3-2-2013 18:56:07

zo een 3 tal maand geleden besloten we in eens laten we trouwen
en ja wanneer gaan we dat doen...
ahja de dag dat we 6 jaar samen zijn en wanneer valt dat 23/03/2013



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...