Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRRRR

  30-1-2013 16:52:51
Hallo allemaal, zoals de titel zegt heb ik zonet mijn eerste slechte ervaring meegemaakt omtrent mijn huwelijk.

Ik trouw voor 2 verschillende data: 20 september voor de wet en daarna gewoon gaan eten met de ouders/grootouders/getuigen/broers en zussen, 27 september voor de kerk met aansluitend receptie en avondfeest.

Voor de 27ste heb ik mijn kleed al. Voor de 20 ste ben ik nog op zoek, een gewoon kort kleedje dat ik nadien nog kan aandoen.
Aangezien mijn trouwkleed al heel wat centjes kost, ben ik niet van plan om hier nog eens 1000 den euros aan uit te geven.
Ik had al veel goeds gelezen over Robel in Roeselare en ging eens kijken. Ik had normaal een afspraak voor bruidskledij te passen maar aangezien ik mijn kleedje 2 weken eerder had gevonden, had ik dit laten weten. Ik kan maar 1 ding zeggen: wat ben ik zooooooooooooo blij dat ik mijn kleed daar niet heb gekocht!!! Zo een onvriendelijke dame die me vanalles liet passen waar ik in de verste verte nog niet mee stond! ook de mama's hadden er genoeg van en wij zijn bij wijze van spreken de winkel uitgelopen!! En op de beurs in Kortrijk was het zo een vriendelijke vrouw, ik had mss de verkeerde vast... enfin heel slechte ervaring!
dan naar Gabrielli voor schoenen, ook daar niet de vriendelijkste dame en die me vanalles toonde. Ik ging oorspronkelijk voor de Melanie's maar deze had ze niet, kon ze wel bestellen maar ik mocht niet van mijn mama omdat het wat overkwam dat ik ze zou moeten kopen omdat ze dit doen voor mij..

pff, ligt het nu aan mij of wat is dat?? ik ben echt geen moeilijke maar als ze me dingen tonen die ik eigenlijk niet mooi vind, dan zeg ik dit ook. Komaan zeg!!Ooooh ik ben zoooo kwaad!

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1417


Elke
4-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:02:59

Wat naar voor je dat je zo'n onplezante ervaring had in je zoektocht! Je moet inderdaad eerlijk zijn als je iets niet graag ziet, anders heb je er later spijt van... Ik heb precies hetzelfde voorgehad, maar dan bij La Sposa. Bij Robel moet je inderdaad wel de juiste dame hebben die je helpt. Ik had er een supervriendelijke vrouw die meteen mee was met mijn idee. Ze haalde telkens prachtige jurken uit, helemaal mijn smaak en was niet opdringerig.



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:05:41

Waarom ga je niet eens bij anne-sophie smartshopping in sint-denijs-westrem (of wavre, of brasschaat)?Suitekledij aan miniprijsjes, het gaat om outlet...
Succes !!!



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:15:20

Hannelore, ik ken de winkel en persoonlijk hebben ze daar prachtige jurken! In robel totaal niet, toch niet naar mijn zin! Dat is het hem juist... voor mijn kerkelijke trouw heb ik een 'klassiek' trouwkleed maar voor de wet wil ik dan een mooi kleedje maar eentje dat je evengoed kan aandoen om naar een feestje te gaan of uiteten! niet zo een suitekleed en dat begreep ze niet...
het was gewoon de manier waarop: 'ik zal ze u allemaal tonen en jij zegt dan degene die je mooi vindt' ja sorry maar ik kijk liever gewoon zelf rond en als ik iets zie zal ik wel roepen... ik ben nu eenmaal zo! Ik kijk liever eerst eens zelf en als ik denk van ze hebben dit wel maar ik vind het niet dan ga ik roepen, anders ben ik weer buiten...
zelfde met die schoenen, laat me gewoon kijken en ik zeg wel van deze wil ik eens passen.
In mia monta kwam ik nog maar binnen en zeiden ze welkom, kijk gerust rond en als er iets is dan zeg je het maar! Voila deze winkel is perfect wat ik wil en daar komt mijn kleed dan ook vandaan




Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik30-1-2013 18:52:54

Ja,da's geen leuke aanpak van die dame...

Bij Ann-sphie heb je ook kedij die eerder naar de avondkledij gaat dan naar suite.
Gewoon af en toe eens binnenspringen, want wekelijks nieuwe stock.
Succes op je zoektocht !



Severine
17-8-2013
 Meld misbruik30-1-2013 20:16:46

Ik ging ook kijken bij Gabrielli voor schoenen en vond ze totaal niet vriendelijk. Pff... ik ging er met een slecht gevoel buiten. Ze hebben misschien veel keuze, maar zou deze winkel nooit aan iemand aanraden.
In Robel werden we dan wel vriendelijk ontvangen. Mijn mama heeft daar haar kleedje gekocht :)



angelique
8-6-2013
 Meld misbruik30-1-2013 20:45:42

@ elke, in la sposa in roeselare, heb ik geen klagen ik denk dat je inderdaad de juiste persoon moet beet hebben, ik zei wat ik ongeveer in gedachten had en de dame haalde onmiddelijk enkele prachtige jurken uit, waar ik dan uiteindelijk ook mijn definitieve jurk heb gekozen, jammer dat je dit moet meemaken helemaal niet prettig, dit gevoel had ik dan in BO couture te kortrijk die dame was zeer kort van stof alsook omdat ik geen magere bruid ben! mama zei onmiddelijk, we zijn hier weg bij onbeschofte mensen kopen we niet...



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 8:31:01

Ik heb absoluut geen klagen van de Robel, voelde me daar zelfs een prinses... ik haalde mijn kleed voor de trouw van de wet in Zwevezele, Kijoto, mr zag het ook hangen in Deleye of den Yzer in Ardooie. Misschien ook voor jou een tip om daar eens "binnen te springen"?
Voor de wet wilde ik geen typisch suitekleed, want dan kan je dat idd niet meer dragen achteraf. Veel succes



jana
15-6-2013
 Meld misbruik31-1-2013 9:13:33

Oeie dat is natuurlijk een mindere ervaring!!
Nu in Robel ben ik nog nooit geweest dus ik kan er niet over oordelen...
Maar over La Sposa kan ik alleen maar lof uitspreken tot nu toe, ik had een super lieve verkoopster, ze haalde alles uit wat ik graag wou aan doen en we zijn zelfs samen door de rekken gaan kijken! Totaal niet opdringerig want toen ik vroeg aan haar wat vind jij het mooiste: zij ze onmiddellijk dat is niet aan mij om daar over te oordelen want ik ken natuurlijk jou persoonlijkheid niet.
Ook bij Gabrielli geen negatieve ervaring: ik had een vriendelijke verkoopster, die ook alles toonde waar ik om vroeg (natuurlijk ben ik beperkt in keuze met mijn maatje 35). Bovendien zei de verkoopster: als het kleur niet goed zit met je kleed (heb geen stukje stof) dan mag je ze nog atlijd komen wisselen (ook al is men eerste pas maar in maart of april)...

Veel succes bij de zoektocht!

groetjes



Swetlana
25-5-2012
 Meld misbruik31-1-2013 20:51:51

Al eens gedacht aan La Sposa outlet in Harelbeke? Mooie kledij en heel vriendelijk.



sofie
31-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 22:03:18

Mijn jurk komt van bij Robel, ongeveer 1500 euro met retouches. Je gaat in een grote kamer samen naar jurken kijken en daarna mag je ze desgewenst allemaal passen. Gabrielli heeft een ruime keuze aan schoenen en ligt even verderop, dus dat is mooi meegenomen. Wat betreft vriendelijk of onvriendelijk, geniet van het passen, je doet dit waarschijnlijk maar 1 keer in je leven. En voel je niet schuldig als DE jurk er niet tussen zit, per slot van rekening wil je stralen én is het doorgaans een vrij dure aankoop. Tip: voorzie wat tijd voor een koffietje of wat ontspannen shoppen, wat perfect kan in Roeselare, heb dit ook gedaan waardoor het steeds gezellige namiddagen zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...