Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatste 100

  30-1-2013 9:20:01
Hallo iedereen,

De titel zegt het al, vandaag de laatste keer 3 cijfertjes op de teller! Spannend toch wel. En zo snel dat het allemaal al gegaan is. En vanaf nu zal het alleen nog maar goed vooruit gaan (hoop ik).
Want er staat toch nog wel wat op het to-do-lijstje...
Momenteel volop bezig met onze uitnodigingen. De proefdruk hebben we ontvangen en we gaan deze week de definitieve druk aanvragen Joepie!
Lingerie en schoenen gaan we straks shoppen en dan mag ik binnenkort voor mijn eerste pas van het kleed gaan. Wat kijk ik daar naar uit!
Verder moeten nog concreet uitgewerkt worden: bloemen, tafelthema, ringkussen, gastenboek. En nog wat van die kleinere dingen.
Volgende week gaan we ook naar de zaal om het feest te bespreken.

Het worden nog drukke tijden! Maar toch allemaal zo fijn om te doen.
Ik vrees dat ik daarna in een zwart gat ga vallen als alles voorbij is Maar zover is het nog niet, eerst nog genieten van alle voorbereidingen... en binnenkort van de grote dag zelf natuurlijk!

Veel voorbereidingsplezier aan iedereen en geniet ervan!

Groetjes
Joyce

Joyce
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1466


Annelies
11-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 10:38:35

Hier hetzelfde verhaal :) spannend :)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 11:08:13

Fantastisch he!!! Inderdaad nu nog volle bak 100 dagen genieten van de voorbereidingen en de bijhorende stress, we gaan hier nog lang op terugkijken!!



Kelly
11-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 14:49:21

Hier ook laatste dag 100 dagen :)



lien
4-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 15:41:58

oei gaan jullie nu al naar de zaal, dan moet ik er eens dringend werk van maken :-). hier ligt alles wat stil opt moment (heb wat andere zorgen aan men hoofd), al is het er eigenlijk het moment niet voor, nog veel te doen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 15:43:37

Wij trouwen een weekje eerder dan jullie Lien en wij gaan op 9 februari naar de zaal om de menu vast te leggen en ook de uren. Daarna kunnen we de uitnodigingen drukken.
Hopelijk geen te grote zorgen meid of iets waar wij je mee kunnen helpen?



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:35:07

Nog 107 voor mij...Spannend!

Nog veel te doen. Nu ook volop bezig met uitnodigingen.
Wij gaan de 23ste feb pas naar de zaal. Laat je iets weten hoe het geweest is bij de feestzaal? We hebben namelijk dezelfde ;-)
Nog veel succes!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:36:20

heb gisteren te horen gekregen dat mijn hondje kanker heeft, hij zal de trouw niet meer halen. vermits hij mijn allergrootste schat is ben ik er het hart van in, en heb ik totaal geen zin meer in eender wat, het enige dat ik nu wil is zoveel mogelijk bij hem zijn (hij is bij mijn ouders blijven wonen). hopelijk heb ik binnen enkele dagen het nieuws wat verwerkt en kan ik er weer invliegen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:58:28

Oh dat is inderdaad helemaal geen fijn nieuws. Geniet nog van jullie momenten samen en verwen hem nog maar es goed.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 18:28:53

Ik ken het gevoel; Joyce! Het begint echt te korten nu! Geniet nog van die laatste voorbereidingen!!

@ Lien; Oh zo erg!!! :( Veel sterkte!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 19:27:38

Ai, dat is idd niet zo'n fijn nieuws voor jou Lien. Besteed dan nog maar veel tijd samen met je hondje? Welk ras is het?

Hihi, drie "mei-bruidjes" die allemaal in De Vesten trouwen :-) Wij gaan nu uiteindelijk in de krokusvakantie naar de zaal, binnen 2 weken dus. Ben eens benieuwd, we hebben nog wel wat vragen. En verder denk ik dat we gewoon het concept van het feest moeten bespreken. Menu zou pas voor later zijn dacht ik (al hebben we al wel een keuze gemaakt ). Wij gaan menu aan tafel nemen met dessertenbuffet.

@ Rebecca, uitnodigingen is ook nog wel een leuk momentje. Toen wij vorige week de proefdruk van onze zelf ontworpen uitnodiging in de bus kregen was echt leuk! Morgen gaan we de bestelling plaatsen... Toch wel spannend!
Hadden jullie ook niet zelf iets gemaakt?

Groetjes allemaal!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 20:49:35

het is een cavalier king charles, een echte knuffelhond !!

wij gaan waarschijnlijk voor de receptie met 3 hapjes door hen gekozen, daarna warm buffet en dessertenbuffet. ik heb al wel een mail naar de vesten gestuurd om de uurindeling door te sturen, en om te vragen of dit in orde was. dus de uitnodigingen kunnen al wel besteld worden.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 21:31:11

Ja, ik heb het ganse reis concept uitgedacht van save the date over uitnodiging via misboekje naar tafelindeling :) als de uitnodiging rondis, plaats ik ze wel effe online, is wel heel erg spannend om onze uitnodigingen eindelijk te zien.



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:11:31

@ Lien: mail hebben wij ook al naar de Vesten gestuurd om de uren te vragen. Stel je voor dat de uitnodigingen gedrukt zijn en het voor de zaal niet kan... We hebben dus ook maar ff tevoren bevestiging gevraagd ;-)
Wij wilden ook eerst warm buffet, maar dan beginnen twijfelen en na samenzitten met de ouders toch voor menu aan tafel gekozen. Moeilijk, al die beslissingen. En 't is allemaal zo lekker!!

@ Rebecca: leuk zo'n thema! Dat trekt echt wel een lijn over heel de dag. Reisthema in de mis is ook niet zo evident waarschijnlijk ;-)




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:12:56

Daar hebben we het meer vertaald naar samen onderweg, levensreis, ... Volop aan bezig maar dat afwerken he!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:24:14

Ja, dat afwerken is het ergste. Bij ons is de viering ook klaar, maar de lay-out van het boekje en nog wat kleine prulletjes enzo moet nog gebeuren. En dat blijft nu zo precies maar wat liggen... Nu ja, daar is ook nog wel tijd genoeg voor he!




Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 15:31:07

Hier ook net 100 gepasseerd! Wij zijn vrijdag naar de zaal geweest om onze menu keuze te proeven, echt een aanrader om te doen! Wij hadden een heel goed gevoel en blijven nu bij onze keuze, deze week op programma, proef uitnodigingen + bloemen bespreken met bloemist + koor spreken voor de liedjes .. druk druk druk !! :)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 19:28:58

druk druk druk... herkenbaar! Precies zo de laatste 2 weken dat alles in een stroomversnelling is gekomen. Maar gelukkig blijft het hier toch nog allemaal leuk om te doen.
Was de menu een succes? Konden jullie dan verschillende gerechten proeven, of echt alleen jullie keuze? Wij kunnen dat niet in onze zaal denk ik. Spijtig ;-)
Volgende week mag ik gaan voor de eerste pas van mijn kleed. Joepie!
Voor de bloemen gaan wij komende weken ook horen... daar heb ik nog wat "schrik" voor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...