Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Kasteel van Laarne?

  29-1-2013 13:50:23
Hallootjes!

Dit weekend zijn we de eerste feestzaal gaan bezoeken: Het kasteel van Laarne. Mijn partner en ik hadden deze feestzaal al altijd in gedachten gehad. Maar we dachten dat het er te duur zou zijn.
Nu zaterdag waren wij eigenlijk aangenaam verrast over de prijs. Ook de ontvangst was zeer goed. En de locatie echt ideaal: er is een apart gezellig zaaltje voor de ceremonie enzo.

Ik zou graag echter wat ervaringen van mensen hebben: Dat het eten kleine porties zijn, weet ik, maar wij zouden 's nachts nog eens met broodjes laten rondgaan enzo ook. Maar is er genoeg dansruimte als je met 90-100man bent? Is de huisdj goed? Is de bediening vlot,...

Wij gaan volgende week "de baronie" in Lovendegem bezoeken. Ook hierover is alle commentaar welkom, evenzo als van Dhulhaeghe in Deinze.

Kasteel Coninxdonck stond ook op de planning, maar de baas vindt het daar blijkbaar niet belangrijk op mails te antwoorden. Dus slechte communicatie is voor mij al een minpunt.

Alvast bedankt! xx

Tamara
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2276


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 15:13:58

Hey Tamara

Het enige dat ik weet over het Kasteel van Laarne is dat het krap wordt met 100 gasten. Wij hadden ook heel graag ons feest hier gehouden maar we zijn met veel te veel om het aangenaam te laten verlopen.

Kasteel Coninxdonck hier dezelfde ervaring, boertige baas..boertige ontvangst en allemaal erg rap rap. Was direct afgeschreven.

Wij zijn voor een "gewonere" feestzaal gegaan: Hof ten bosse in Heusden. Prettige ontvangst, aangename mensen, mooie zaal en aangename prijzen ;).

Groetjes



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:32:42

Hey Tamara!
Wij zijn ook langs geweest in Deinze bij Dhulhaeghe!
We kozen uiteindelijk voor een andere locatie maar Dhulhaeghe was wel een waardige tegenspeler.
Heel vriendelijk ontvangst! Mooi terras!
Het enige wat mij een beetje stoorde was de dansvloer die voor mij iets te krap bleek uit te vallen.



Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik30-1-2013 13:54:36

Hey Tamara,

in de zomer van 2011 zijn wij in het kasteel van Laarne naar een trouwfeest gegaan (enkel dessertenbuffet). We waren toch wel wat teleurgesteld toen: we werden apart in een bijgebouw ontvangen (koud en een niet zo frisse geur) en het buffet was pover. Naar wat ik hoorde zeggen, was het eten wel dik in orde! Zoals Karen vermeldt is de zaal ook wat klein voor een 100tal mensen in te ontvangen.
Als jullie nog iets anders in de buurt zoeken: In Laarne zijn wij nog de zaal 'De Zevensterre' gaan bezoeken.
Veel succes nog!



sanderijn

 Meld misbruik31-1-2013 21:04:51

Hallo Tamara,

we hebben kasteel van Laarne ook serieus overwogen maar uiteindelijk toch Coninxdonck gekozen en nog geen seconde spijt van gehad. Enkel lovende reacties gekregen, alles was piekfijn in orde en de eigenaars doen echt super hun best.
Dat is mijn ervaring! Ook bij verschillende familieleden en vrienden die er hun feest gaven geen slecht woordje te bespeuren.
Dus misschien toch eens gaan kijken...
Veel succes met de zoektocht!
groetjes,
Sanderijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info