Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom; CHECK

  29-1-2013 13:16:47
Lieve bruidjes,
De zoektocht van het ventje zit erop; EN ik kan er een verslag over schrijven...hihi!!!Tja, een beetje onverwacht want ik mocht absoluut zijn kostuum niet zien want hij mag mijn kleedje toch ook niet zie..... blablabla.

De bedoeling was dat hij zijn kostuum ging huren! Vorige week begint meneerke (alleen) aan zijn zoektocht. Na een half uur komt hij terug thuis.... De huurpakken zijn niet zijn smaak, hij wil wat anders! Ik heb toen even enkele ceremoniezaken die kledij verhuren afgebeld maar blijkbaar is de keuze voor huurpakken vrij beperkt!
Kopen dan maar!!!! (het is dus niet enkel de vrouwen hun schuld dat het budget alsmaar groter wordt!!)
Ook laat hij wel verstaan dat de keuze toch niet makkelijk zal zijn en hij een 2de mening toch wel op prijs zal stellen, alleen, mijn mening mag het nog steeds niet zijn!
Ik stel voor om met zijn ma, pa of zus te gaan maar ook dat wil hij liever niet!
Een vriend van hem die graag winkelt, ziet hij wel zitten (oef)
Ik zeg; EN waaar gaan jullie allemaal kijken??? Moeilijke vraag want hij had geen idee (mannen...)
Kom ik gisteren van men werk, zegt hij; Zeg schatti, willen we eens gaan KIJKEN naar kostuums zodat ik weet wat ze waar hebben, dan moet ik met men kameraad geen 20 winkels doen! (tuurlijk ga ik graag mee)
Verschillende winkels gedaan, even ter info, in C&A hebben ze hele mooi pakken echt, voor weinig geld, zeker de moeite!!!!
Komen we in INNO, ziet hij een pak van Hugo Boss.... idd hugo boss, gelukkig wel in solden -40percent! helaas, niet meer in zijn maat. Toen zag ik een pruillipje verschijnen, echt schattig en ik dacht; oei, dit is dus zen smaak...
Wij naar Hugo Boss in de huidevetterstraat, you never know... en JAWEL, daar hadden ze het kostuum nog in zijn maat, zat als gegoten en ook met solden!!!!
EN IK WAS ERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Conclusie; bruidjes die graag meewillen op kostuumjacht en niet mogen; er is nog hoop!


kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1116


Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:23:00

Hey Kelly, super om te lezen! Mag ik vragen wat een kostuum tegenwoordig kost?
We zijn hieraan nog niet gekomen, en we hebben hierover totaal nog niet nagedacht!

Succes verder.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:24:28

haha geweldig!!! Super dat hij zijn droom kostuum gevonden heeft, en dan nog in solden

groetjes



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:25:41

Super tof! Hier was het ook eerst niet de bedoeling dat ik meeging maar uiteindelijk gaan we toch gewoon samen. Wij hebben een afspraak half februari in Café costume voor een maatpak. Ik ben benieuwd hoe dat daar gaat gaan...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:32:52

@ruben; de soldenprijs van zijn kostuum was 269 euro, wel zonder hemd, das of gilet.bij C&A heb je een compleet mooi kostuum voor ongeveer 100 euro, echt wel de moeite als je dit anders niet vaak draagt. Bij Armani hebben ze mooie kostuums voor 900 a 1400 euro, je kan hierin dus zover gaan, als je zelf wil!
@Stephanie, ja echt super!!!!
@Bea;veel succes, leuk dat je mee mag! Een maatpak begint rond 450 euro dacht ik (bij style tailors)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 14:32:34

leuk ik was er ook bij als hij zijn kostuum gekozen heeft en hij was erbij om mee mijn kleed te kiezen wij doen alles samen grts



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 15:26:01

Super ! Nog iets dat je mag afvinken :-)
Vrijdag is de mijne ook zijn kostuum gaan kopen, weliswaar zonder mij :-(
Maar ik vertrouw hem wel, mijn ma was erbij en wist me te vertellen dat het een super mooi kostuum is. Ik heb er dus alle vertrouwen in, maar het blijft toch o zo spannend !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info