Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis is gekozen!

  28-1-2013 21:31:36
Hey mede-bruidjes,
de kogel is door de kerk en we hebben onze bestemming gekozen voor onze huwelijksreis.
Wij gaan niet voor een luxe/zonnige huwelijksreis kiezen, maar hebben besloten dat we naar Lapland gaan. En daar onze droomreis beleven. Husky- en sneeuwscootersafari doen, hopelijk het noorderlicht zien en een nacht doorbrengen in het ijshotel.
Hoewel het nog een dik anderhalf jaar wachten is, zie ik er al zo ontzettend naar uit...
Nog iemand die meer voor een avontuurlijke reis kiest dan voor de luxe?

Debby
31-12-2019
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 966


Ellen
17-6-2013
 Meld misbruik28-1-2013 21:58:27

Zit je dan in Finland of Zweden? Wij zijn 2 jaar geleden in de zomer naar het volledige noorden van Zweden geweest, was erg bijzonder. 24u licht..:). Wij gaan op reis naar Schotland met de motor, weinig luxe aan deze kant, hopelijk wel een mooi avontuur.



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik28-1-2013 22:04:12

Ik denk dat we door de safari's de 2 bezoeken. Is nog niets vastgelegd. We zouden vermoedelijk in november gaan wanneer er sneeuw ligt he... Klinkt ook heel leuk! Rij je dan zelf ook? Of zit je enkel achterop? Iets in me zegt dat jullie toch meer luxe gaan hebben. Wij zouden tijdens de meerdaagse safari overnachten in blokhutten zonder elektriciteit en zonder warm water. Volledig back-to-basics



Ellen
17-6-2013
 Meld misbruik28-1-2013 22:08:34

Jij wint:). Wij hebben wel elektriciteit en warm water, maar verder zijn we niet van plan om heel luxe te doen. In Senegal heb ik ook zonder enige vorm van luxe gezeten, ik moet zeggen: het went snel. Jullie reis klinkt alleszins geweldig, staat ook hoog op mijn lijstje! (Oja.. ik ga achterop al wil ik ooit mijn rijbewijs halen.)



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik28-1-2013 22:18:23

Vind dat zelf ook echt super leuk om achterop te zitten bij men verloofde. Heerlijk meerijden en gedachten op nul...



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 7:50:59

Wij gaan in juli naar Noorwegen, een rondreis via bureau scandinavia. Deernis begint met de overtocht met de Ferry, dan logeren we tweemaal twee nachten op een andere plek in een hotelletje. En nadien komen we aan ons huisje aan de Geirangerfjord. We wilden graag een huisje bij een meer of eventueel bij de fjord. Maar deze waren al geboekt. Nu hebben we ook voor iets helemaal anders gekozen. Een blokhut zonder stromend water en elektriciteit. Daar blijven we 6 nachten en dan blijven we nog een nachtje op een boerderijhotel en een nachtje op hotel in Oslo. Van alles wat en veel zin in!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 7:51:10




Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik29-1-2013 8:19:49

Woooow, dat klink ZA-LIG! Wij gaan bijna 3 weken rondtrekken in West-Canada. Wij zijn zelf niet zo'n mensen om alleen aan een strand te liggen. Nogal zonde om zoveel geld te betalen en het land niet eens te verkennen, dus wij zijn pro avontuur!



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 8:22:28

Wij trekken in juni naar ijsland op huwelijksreis. Niet zo back to basic maar toch al heel wat avontuurlijker als de gemiddelde huwelijksreis :) we rijden 9 dagen rond, van het ene hotel/hutje/b&b naar het andere met een ferme jeep.zo krijgen we alle hoogtepunten van ijsland te zien, maar kunnen we ook het moeilijk bereikbare binnenland in. We kijken er alvast heel hard naar uit en zal sowieso onvergetelijk worden!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:33:17

Oh daar ben ik jaloers op Iris. Dat was nog iets te duur voor ons.



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 20:23:20

Het is inderdaad niet zo goedkoop :) maar vooral het vervoer (vliegtuig en 4x4) maakt het duur. Maar ja, voor de huwelijksreis mag het natuurlijk eens wat meer zijn ;)



isa
6-9-2014
 Meld misbruik1-6-2013 0:27:53

Lapland is zoooo mooi en zeker met de Husky's
wij zijn vorige winter geweest om te vieren dat we 10 jaar samen waren op huwelijksreis gaan we naar ZA

http://www.riksjatravel.nl/ daar moet je eens kijken




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums