Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

  20-10-2006 18:31:27
hallo bruidjes,

Ik heb dus vorige week mijn trouwkleed besteld in het bruidshuis, echt heel mooi ik voelde me precies een princes.Van de nieuwe collectie van Marylise.
En vandaag ging ik dus op zoek naar schoenen, eerst naar het bruidsparadijs geweest maar geen mooie schoenen gevonden en allemaal heel duur.
En dan dacht ik er ineens aan Bo in merksem doet uitverkoop dus mss met een beetje geluk.....
en ja hoor ik heb hele mooie schoentjes gevonden voor maar 35 euro en ze kwamen van 120 euro,
en dan heb ik ineens een tiara gekocht,

dus bruidjes goed advies als je nog schoenen of haaraccesoires moet hebben ga eerst even lang Bo
(bredabaan Merksem)

groetjes Martine

martine
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 603


Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik20-10-2006 18:59:52

Hoi Martine,

Ik heb zaterdag ook mijn kleed besteld in het Bruidshuis. Ook eentje van Marylise, Angelica... een prachtig kleed! en jij??

bedankt voor de tip van Bo!!! ik ga zeker een kijkje nemen.

groetjes en succes!
Antonietta
25/08/2007



martine
5-5-2007
 Meld misbruik20-10-2006 19:37:43

Hey Antonietta,

Ik heb juist hetzelfde kleed besteld, ik vind het super mooi, wil alleen maar zeggen dat wij goede smaak hebben he.
maar ik ga het wel dragen zonder de bandjes, dat vindt ik nog net iets mooier bij mij, en die sleep vindt ik gewoon schitterend.
Ik mag in maart bellen voor nog eens te passen en dan in mei eindelijk onze dag.

groetjes en succes
Martine
05/05/2007



Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik22-10-2006 11:33:42

Hoi martine,

We hebben inderdaad een hele goeie smaak :-). Heb je de onderrok ook besteld bij het bruidshuis? Ik ga eerst even rondkijken... misschien dat ik het ergens kan huren of tweedehands kopen... Ik heb wel zo een korte bruidssluier erbij besteld voor in mijn haar.

Ik moet wachten tot eind juni om nog eens te passen :-(

Groetjes en succes nog met alle voorbereidingen!
Antonietta


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...