Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gescheiden ouders

  20-10-2006 15:44:44
Hallo allemaal!
Op 28 juli trouwen wij, maar er zijn nogal wat probleempjes met tafelschikking, suite, openingsdans, dankwoordjes aan ouders, omdat er uit onze ouderlijke gezinnen niemand meer samen is. Mijn papa heeft een vriendin die mijn mama niet kan zien of horen, mijn ma heeft een nieuwe vriend, mijn ventje zijn papa komt niet, want die spreekt al drie jaar niet tegen zijn zoon en mijn ventje zijn mama komt dan maar alleen... Heeft iemand ervaringen hiermee en kan mij wat helpen om verschillende problemen omtrent de huwelijksdag op te lossen ?

Vriendelijke groetjes, Natascha

natascha
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 295


Sofie
27-10-2007
 Meld misbruik20-10-2006 19:32:55

Hoi Natascha,

Om advies te geven hierop hangt het er natuurlijk ook wel een beetje vanaf in hoeverre iedereen bereid is om op jullie dag bepaalde negatieve gevoelens ten opzichte van elkaar te laten varen... Zou je ma bijvoorbeeld bereid zijn om voor één keer toch samen aan tafel te gaan zitten met de vriendin van je pa (eventueel heel ver uit elkaar)?
Ik ben wel eens naar een avondfeest geweest waarbij de vriend en vriendin van de ouders bereid waren om zich voor die dag wat op de vlakte te houden. De ouders zaten aan de eretafel maar hun vriend en vriendin zaten dan weer aan tafels van de familie. Die ouders vonden het belangrijk om op die dag toch als gezin naar voor te treden.
Wat betreft de suite, is het misschien handiger om die te laten vallen en bijvoorbeeld enkel samen met je pa de kerk binnen te gaan? (tenzij je heel graag een suite wilt natuurlijk!)

Succes nog!
Sofie



davida
8-9-2006
 Meld misbruik20-10-2006 19:40:23

hey

bij ons hetzelfde probleem maar wij hebben het voor de tafels zo opgelost de ouders bij hun familie en wij met de getuigen tesamen en voor de dans eerst ik en mijn man en dan gewoon het feest laten losbarsten mijn man zijn ma was er ook nie en mijn ma wilde zo ver mogelijk bij mijn pa vandaan en om het gemeentehuis binnen te gaan zijn wij tesamen met de kindjes binnen gegaan en niet met de ouders die kwamen achter zo hadden we geen miserie en was iedereen tevreden.
hopelijk komen jullie er uit.
grtjs

08.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...