Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koonings in deurne

  20-10-2006 15:12:05
hallo,

heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel koonings in deurne nederland en het merk lady bird

Dank u

Ellen
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1013


Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 17:51:23

Hey Ellen,

ik ben er nog niet geweest maar overweeg het wel, omdat zij de enige zijn die kosteloos voor mij een jurk willen bestellen die geen enkele winkel in Belgie of Nederland heeft. De anderen vroegen steeds een voorschot. Ik vond dat al heel positief. Dus waarschijnlijk ga ik binnenkort naar daar eens. Is wel niet bij de deur, maar heb het er voor over. Van waar ben jij?

Veerle
29/09/2007



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik20-10-2006 18:23:11

Hallo,

Ik ben er ook nog niet geweest, maar zag ze wel op de beurs in Antwerpen.
Daar leken ze mij al heel vriendelijk en behulpzaam. Dus ook al is het een eindje rijden, ik zal er zeker eens langsgaan.
Laat eens weten hoe het bij jou is geweest.

Helga



Ellen
30-6-2007
 Meld misbruik20-10-2006 18:58:57

hey veerle,

ik ben van westerlo en jij



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik21-10-2006 12:29:26

Hey,

ik ben van Hamme, Oost-Vlaanderen. Een eindje rijden dus naar Deurne. Laat je iets weten als je er geweest bent?

Veerle



Cindy
8-5-2009
 Meld misbruik13-4-2008 19:23:47

Hallo Ellen,

Voor jou is het al wel een enige tijd geleden.....

Ben jij nog bij Koonings in Deurne geweest om de jurk te passen? En wat zijn jouw ervaringen hiervan?

Alvast bedankt voor je reactie:)

Groetjes Cindy



Joke
24-5-2008
 Meld misbruik8-7-2008 14:16:23

fiogf49gjkf0d
Beste Bruidjes,
onze hectische huwelijksvoorbereidingen zitten er net op, op 24 mei 08 was het "onze" dag! Fantastisch gewoon! Maar de enige momenten die een schaduw wierpen over al dat geluk, werden door mijn jurk veroorzaakt...

Mijn verhaal bij Koonings begon ook fantastisch, de eerste ontmoeting was overweldigend! Zo'n service! Super vriendelijk! Je mag passen ineens met aangepaste lingerie en schoenen, de paskamers zijn zeer ruim en je gezelschap wordt comfortabel geïnstalleerd in een salonnetje met perfect zicht. Als de bruidegom erbij is, wordt hij in de heren winkel in de watten gelegd met koffie, mannen tijdschriften en zelfs een tv om voetbal te kijken ofzo. Voor mij ging de service zelfs zover dat toen ik na het passen van een aantal jurken, niet kon kiezen tussen 2 uitersten, ze beide jurken kosteloos in mijn maat besteld hebben bij de leverancier en ik maar moest kiezen wanneer ze binnen zijn. Deze eerste passessie was eind september 07 en de jurken zouden eind december 07 al binnen zijn, zodat ik nog ruim de tijd zou hebben om te beslissen. Ik moet er ook wel bij vermelden dat dit eerste bezoek op een weekdag was.
Maar dan begon het: toen ik midden december nog niets gehoord had, heb ik zelf gebeld om de afspraak te kunnen inplannen tussen de feestdagen door. Nadat ze de leveranciers gecontacteerd hadden, werd mij gemeld dat beide jurken pas beschikbaar zouden zijn in Maart !!! en mijn huwelijk was in Mei. Na dit even te hebben laten bezinken, heb ik hen een email gestuurd met mijn zorgen: beide jurken waren totaal verschillend, van de stijl van jurk die ik zou kiezen, hing ook het type kostuum voor de bruidegom en de suite af, de versiering van de zaal, de accessoires... te veel beslissingen om in maart pas te kunnen nemen. Toen hebben ze de leveranciers opnieuw gecontacteerd en werd er dan toch een akkoord bereikt dat ze geleverd zouden worden begin februari, de afspraak werd ineens vastgelegd, dit keer wel op een zaterdag, want zowel mijn moeder, schoonmoeder, als schoonzus zouden meegaan en zij konden niet allemaal zomaar verlof nemen. Toen het zover was, zijn we gezellig met 4 naar Nederland gereden, toch een goed uur rijden vanuit Antwerpen, en heb ik beide jurken gepast. Al chance was het direct duidelijk, ik ging voor jurk nr 2, traditioneel wit. Het heeft wel even geduurd voor ik zeker was, dan moesten we nog schoenen kiezen en hebben we de lingerie bekeken en ondertussen stroomde de winkel maar vol met klanten. Op den duur begon je echt te merken aan onze verkoopster dat we er snelheid achter moesten zetten. Onze rust en kalmte was gedaan en we voelde ons opgejaagd. Geen goede atmosfeer om over trouwlingerie etc na te denken, we werden dan ook met de minuut slecht gezinder, we hadden tenslotte een afspraak gemaakt en kwamen helemaal uit Antwerpen speciaal voor hen! Uiteindelijk hebben we er de brui aan gegeven. Het kleed werd gekozen, de maat werd opnieuw genomen en enkel de lingerie hebben we er nog bij besteld. Bij de afrekening vroegen ze ineens de volle pot voor de jurk (en hij moest nog vermaakt worden!) + wilden ze ons de stola die bij de jurk hoorde, aanrekenen. 150 euro voor een sjaal in voile, hoewel ons van in het begin gezegd was dat deze onderdeel was van de jurk. Uiteindelijk hebben ze dit nagekeken en bleek dat we gelijk hadden. De afspraak die mijn moeder gemaakt had om suitekleding te passen, hebben we zo gelaten, er was duidelijk toch geen tijd meer. Moet je ook weten dat tijdens onze besprekingen met onze verkoopster, de bazin van de winkel langskwam en duidelijk verstaanbaar tegen haar medewerkster zei: “ben jij hier nu nog mee bezig, er wachten nog andere klanten!!” Kan je het geloven??? Zo ver hun klantvriendelijkheid en hun goede service. Ik ben de winkel uitgestapt en heb een half uur op de parking staan huilen vanwege onze behandeling, hoewel ik eigenlijk super gelukkig moest zijn, want ik had net mijn trouwjurk gekozen!
Dan DE dag dat ik mijn trouwkleed mocht gaan ophalen, samen met mijn mama ben ik nogmaals naar Deurne gereden, ditmaal weer op een weekdag, want de naaister is tijdens het weekend niet aanwezig. Verplicht verlof te nemen dus. Maar goed, we gingen er een gezellige en speciale moeder/dochter-dag van maken. Deze dag is alles redelijk goed verlopen, buiten dat ze vergeten waren om mijn bestelde EN reeds betaalde lingerie opzij te leggen! Na veel gezoek, komt de verkoopster dan toch met een nieuw setje en past het me aan. Achteraf had ik pas door dat ze me een andere maat hebben meegegeven dan ik besteld had, ze hadden chance dat ik nog een paar kilo kwijt was geraakt! Mijn jurk is toen ook nog een beetje vermaakt, vooral aan het lijfje (het gaat om een Marylisse  ) en van de stola hebben ze een cirkel gemaakt, zodat ik deze niet steeds hoefde te knopen op mijn rug. Nadat ik mijn jurk ingepakt en al in handen had, heb ik toch nog even mijn hart gelucht over mijn vorige miserabele bezoek, maar of de verkoopster de boodschap heeft doorgegeven aan haar baas weet ik niet (zij was toevallig niet in de zaak).
2 weken later is het dan zo ver, ik had netjes mijn gewicht behouden en op onze huwelijksdag zat mijn jurk dan ook als gegoten. Zo fier dat ik was! Super content van mijn keuze. Smorgens zijn we getrouwd in het gemeentehuis, waarna we foto’s zijn gaan nemen in de stad Mechelen. Maar tijdens de fotoshoot, merkte ik ineens dat de stola op de naad helemaal doorgescheurd was!!! Niks meer aan te doen... en ik had nog geen enkele gast gezien! Ik had geen abnormale bewegingen gedaan ofzo, hem ook niet te hard aangespannen, had het zelfs nog niet gevoeld dat hij gescheurd was. Midden in de fotoshoot is de stola dus uitgegaan en heb ik hem voor de rest van de dag niet meer kunnen aandoen. Toen heb ik het redelijk snel van me kunnen afzetten. Later tijdens het middagdiner wijst mijn echtgenoot echter ineens naar mijn lijfje en vraagt “ is dit normaal”, ik kijk op de naad onder mijn arm en ook hier is een SCHEUR van zeker 4 cm zichtbaar! Dit is dus bijna het einde van de wereld voor een bruid op haar trouwdag!!! De tranen stonden me in de ogen en mijn echtgenoot werd woedend op de bruidswinkel (hij had mijn vorige belevenissen met hen ook van dichtbij meegemaakt), dus terwijl er in allerijl naald en draad werd gezocht en mijn grootmoeder toch de mogelijkheid zag om het gat dicht te maken (redelijk onzichtbaar als je niet wist dat het er was, maar IK WIST HET WEL), heeft mijn echtgenoot naar Koonings gebeld en op een beleefde maar correcte manier gemeld wat er gebeurd was. De zaakvoerster was niet aanwezig, maar de dame aan de lijn heeft zich verontschuldigd, gezegd dat ze het aan haar bazin ging voorleggen en dat we na onze huwelijksreis moesten langskomen om te kijken welke regeling er getroffen kon worden. Toen de rest van onze gasten toe kwamen, heb ik nog steeds veel complimentjes gekregen, en niemand heeft iets opgemerkt, maar toch, het heeft een domper gezet op je vreugde. Toen laat op de avond, tijdens het dansen de lintjes die mijn sleep naar boven hielden zodat ik meer bewegingsvrijheid had, het ook nog eens begaven, heb ik het echt even niet meer zien zitten. Moest ik toen een andere outfit bij gehad hebben, zou ik alles hebben uitgetrokken! Achteraf bekeken onthoudt je vooral de mooie momenten hoor en ons feest was voor de rest echt een succes. Van de huwelijksreis hebben we ook enorm genoten en na 3 weken exotische rust en bezinning hebben we Koonings teruggebeld met de vraag wanneer we het beste langskwamen om over een regeling te praten. Koonings viel echter uit de lucht, er werd beweerd dat we nooit gebeld hebben en dat er nooit gesproken is over een regeling. Er werd koudweg gezegd dat ze nooit regelingen maken en dat het enige wat ze konden doen was het lijfje terug op te sturen naar het fabriek, zodat zij deze terug konden maken of een nieuwe zouden opsturen... Wat ben je daar nu mee als je trouwdag al voorbij is????? Soit, omdat alles betaald is en de dag voorbij is, heb je als ex-klant geen enkel drukkingmiddel meer, enkel dan nog deze waarschuwing die ik kan laten uitgaan naar bruidjes die er over denken om naar Deurne af te zakken. Na mijn eerste bezoek had ik al een collega en 2 kennissen warm gemaakt om de trip te wagen, na mijn tweede bezoek hebben ze alle 3 hun afspraak afgezegd, wat ik jullie ook zou aanraden. Koonings draait om verkopen en je krijgt er echt het gevoel dat eens je aan hen vastzit met een voorschot, je niet meer van belang bent. Een andere kennis heeft me ook verteld dat als je op een zaterdag daar gaat passen en je hebt nog totaal geen idee wat voor jurk je zoekt, je maar 6 stuks mag passen !!!!!
Kortom: Koonings is niet aan te raden. Blijf lekker in België! Maxim in Mechelen en Cermo in Turnhout zijn ook heel mooie zaken, met een fantastische service!
Veel succes allemaal en geniet er van!
Groetjes, Joke



M.

 Meld misbruik8-10-2008 22:15:34

Hallo,

Ben ook gaan kijken bij Koonings in Deurne en ben snel weer gegaan. Ze waren opdringerig en eerlijk gezegd gewoon chagerijnig. Na onderstaand verhaal van Joke en vrienden/bekenden, heb ik inmiddels veel slechte verhalen gehoord. Toch nieuwsgierig, maar dat hoef je niet te zijn! Overslaan lijkt me de beste keus. Diezelfde dag ben ik nog naar Eindhoven gegaan, Ann & John bruidsmode. Gewoon geweldig! Ik heb hier dan ook meteen mijn keuze kunnen maken. Alle tijd, gezellig, goede service van aankoop tot ophalen! Dit lijkt me een goede tip voor alle aastaande bruiden. Succes met jullie zoektocht.
Groetjes Maaike


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...