Terug naar overzicht
Hey Saskia,Ik ga naar salon visie vanavond.Vanavond is de VIP gala-avond en heb gratis kaarten daarvan via Suère bruidkledij in Brugge.Je kan kaarten bekomen in sommige bruidszaken.Ik heb nog 4 inkomkaarten liggen voor zaterdag en zondag.Normaal is het 8euro ingang maar met die kaarten dat ik heb krijg je per kaart 1 euro korting.Ik heb ze nu niet meer nodig met dat ik toch die gratis kaarten heb voor vanavond.Als je van de regio Brugge bent kun je anders eens bellen naar Suère, mss hebben ze nog gratis kaarten of je mag die kaarten hebben van mij maar dat is maar 1 euro korting per kaart dus.Groetjes, Mieke
Ik zou ook wel willen gaan. Zou je dan helemaal geen tickets aan de deur kunnen kopen?groetjes
Hallo,Ik denk wel dat je kaarten aan de deur kan kopen, maar dan is de ingang 8 euro denk ik.Is wel niet zo groot de beurshal in brugge, dus ik weet ook niet of je er veel van moet verwachten.Ik ga vanavond, en anders breng ik wel verslag uit voor de bruidjes die eventueel nog willen gaan.Groetjes
Mieke,dat zou tof zijn. Ik weet dat de Beurshalle niet zo groot is, maar ik vind het wel interessant omdat wij in Brugge trouwen.Bedankt,Olivia26/05/2007
Hey Olivia,Ik trouw ook in Brugge ( woon ook in Brugge dus ) maar ik trouw pas op 8-9-7 :-)Wie weet kom ik je tegen in de beurshal é vanavondGroetjes
hey,ik zou pas morgen gaan. Heb jij je kleed al? Ik heb dat van mij van vorige week. Eigenlijk is het meeste al in orde, maar ik zou het wel leuk vinden om eens naar zo'n beurs te gaan. Nu we toch helemaal in die sfeer zitten... ;) groetjes en nog veel plezier bij de voorbereidingenOlivia
Hey,Gisteren naar de beurshal geweest en er zijn wel enkele dingen die ik ga kunnen gebruiken.Je kunt er wel tips of ideeen opdoen.Olivia, Ik heb mijn kleed ook al maar veel voorbereidingen zijn er nog niet getroffen, wel de meeste dingen die vastliggen zoals priester, datum, zaal,...Alvast suc6 nog met je verdere voorbereidingengroetjes mieke