Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salon visie Brugge 20-21-22 okt.

20-10-2006 14:20:00
Hoi
Zijn er nog toekomstige bruidjes en bruidegommen die een bezoekje brengen dit weekend aan Salon Visie in de Beurshal in Brugge. Zoja, moet je daar een inkomkaart voor hebben op voorhand, want op de website (www.salon-visie.be )staat er een link "klik hier indien u een uitnodiging om het salon te bezoeken wenst te ontvangen. Nu ben ik natuurlijk te laat daarvoor want het start vanavond al.
Of zijn er hier mensen die weten of je ook zo binnenkan eventueel mits toegang te betalen.

alvast bedankt
Saskia

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 409

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 15:14:14

Hey Saskia,
Ik ga naar salon visie vanavond.
Vanavond is de VIP gala-avond en heb gratis kaarten daarvan via Suère bruidkledij in Brugge.
Je kan kaarten bekomen in sommige bruidszaken.
Ik heb nog 4 inkomkaarten liggen voor zaterdag en zondag.
Normaal is het 8euro ingang maar met die kaarten dat ik heb krijg je per kaart 1 euro korting.
Ik heb ze nu niet meer nodig met dat ik toch die gratis kaarten heb voor vanavond.
Als je van de regio Brugge bent kun je anders eens bellen naar Suère, mss hebben ze nog gratis kaarten of je mag die kaarten hebben van mij maar dat is maar 1 euro korting per kaart dus.

Groetjes, Mieke

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik20-10-2006 16:15:49

Ik zou ook wel willen gaan. Zou je dan helemaal geen tickets aan de deur kunnen kopen?

groetjes

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 16:28:28

Hallo,

Ik denk wel dat je kaarten aan de deur kan kopen, maar dan is de ingang 8 euro denk ik.
Is wel niet zo groot de beurshal in brugge, dus ik weet ook niet of je er veel van moet verwachten.
Ik ga vanavond, en anders breng ik wel verslag uit voor de bruidjes die eventueel nog willen gaan.
Groetjes

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik20-10-2006 17:39:06

Mieke,

dat zou tof zijn. Ik weet dat de Beurshalle niet zo groot is, maar ik vind het wel interessant omdat wij in Brugge trouwen.

Bedankt,
Olivia
26/05/2007

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 18:10:36

Hey Olivia,

Ik trouw ook in Brugge ( woon ook in Brugge dus ) maar ik trouw pas op 8-9-7 :-)
Wie weet kom ik je tegen in de beurshal é vanavond
Groetjes

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik20-10-2006 21:18:51

hey,

ik zou pas morgen gaan. Heb jij je kleed al? Ik heb dat van mij van vorige week. Eigenlijk is het meeste al in orde, maar ik zou het wel leuk vinden om eens naar zo'n beurs te gaan. Nu we toch helemaal in die sfeer zitten... ;)

groetjes en nog veel plezier bij de voorbereidingen
Olivia

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik21-10-2006 13:28:12

Hey,
Gisteren naar de beurshal geweest en er zijn wel enkele dingen die ik ga kunnen gebruiken.
Je kunt er wel tips of ideeen opdoen.

Olivia,
Ik heb mijn kleed ook al maar veel voorbereidingen zijn er nog niet getroffen, wel de meeste dingen die vastliggen zoals priester, datum, zaal,...
Alvast suc6 nog met je verdere voorbereidingen

groetjes mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...