Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Linea Raffaelli

  20-10-2006 13:45:50
Dag bruiden,

Ik heb in een bruidswinkel vernomen dat de schoenen van Linea Raffaelli ook onder een andere naam tegen een goedkopere prijs verkocht worden. De schoenen zouden in identieke geel met zwarte dozen zitten, alleen de merknaam is anders. Weet iemand hoe het namaak-merk noemt en waar ze te verkrijgen zijn? Ik ben van regio Gent.

Alvast veel succes met de voorbereidingen,

Eveline (148 dagen te gaan...!)

eveline
31-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1513


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik20-10-2006 14:08:47

Zou het kunnen Luca Renzi zijn? Mijn schoenen kwamen van Van Loock in Zandhoven en kostten 125 EUR. En ze zaten supergoed!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06



Loth
14-7-2007
 Meld misbruik20-10-2006 15:02:03

Hallo,

In Zandhoven bij Van Loock vertelde de verkoopster mij dat de schoenen van Linea Raffaelli juist dezelfde zijn als die van Luca Renzi, maar dat ze er enkel de naam van Linea Raffaelli inplakken en dan duurder verkopen. De schoenen van Luca Renzi zitten inderdaad heel goed. Dus als je geld wilt besparen, moet je daar zeker eens een kijkje gaan nemen!

Succes!




Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 15:24:31

Hey,

Ik heb net gebeld naar Van Loock en die verkoopster aan de lijn zei me dat dit geen waar was, dat Luca Renzi niet dezelfde schoenen als Linea Raffaelli waren.
Dus ja, geen idee wat er nu klopt of wie de waarheid zegt van de verkoopsters :-)

groetjes



eveline
31-3-2007
 Meld misbruik22-10-2006 13:55:31

Vrouwen en schoenen hé... ;o) Als ik elders geen schoenen vindt voor een doenbare prijs kan ik eens naar Van Loock gaan. Maar het is niet dichtbij hé? In elk geval zeer bedankt voor de reacties!

Veel trouwplezier

Eveline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...