Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gekleurde trouwschoenen?

  25-1-2013 21:11:25
Hey medebruidjes! Ik zit nog niet zo lang op het forum hier en heb ook nog niet veel gepost maar ondertussen loopt de tijd wel verder en is het over exact 4 maand mijn grote dag! Wow,ik kijk er echt naar uit!!! Maar ondertussen zit ik met wat twijfels over mijn schoenen... Mijn bruidsboeket zal normaal gezien betaan uit vilten iris bloemen, fel blauw dus. Ondertussen is mijn verloofde zijn kostuum gaan kiezen en heeft hij ook voor een fel blauwe das gekozen (de rest van zijn kostuum weet ik niet) en nu zit ik dus met het idee om voor fel blauwe accesoires (schoenen en oorbellen) te gaan. Ik vind een fele kleur in combinatie met een wit trouwkleed super, maar nu voor mezelf begin ik wat te twijfelen :) gaat het niet te fel zijn? Past het bij mijn kleed? En past al dat blauw wel bij elkaar? (Want dat gaat nooit allemaal exact hetzelfde blauw zijn...) mijn kleed heeft verder nog een accentje in taupe... Wat denken jullie?

Iris
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1677


Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik25-1-2013 21:25:46

Qua oorbellen zou ik sober blijven, je boeket zal al opvallen met het blauw erin. Wat je kan doen is een stukje blauw stof vragen die zal worden gebruikt in je boeket en samen opsturen met je schoenen (esla coloured shoes) die je hebt gekocht om dan te laten kleuren bij elsa coloured shoes. Als je wil dat alles 1 mooi geheel vormt bij jou, dan zou ik het taupe ook mee verwerken in je bruidsboeket, tenzij het maar een klein accentje is.

Wel oppassen dat het gene regenboog wordt he :)



Marijke
19-7-2013
 Meld misbruik25-1-2013 23:47:24

Ik heb ook het idee om gekleurde schoenen te gebruiken, maar heb ook witte schoenen gekocht. Ik kan zo nog altijd zien en door de dag een beetje afwisselen (overdag wit, 's avonds gekleurd)! Ik vind het gewoon al mooi om sommige foto's met gekleurde schoenen te kunnen doen :-) Veel succes met de keuze!



valerie
25-5-2013
 Meld misbruik26-1-2013 13:26:12

Bij noe vind je schoenen in alle kleuren van de regenboog....dus zeker in het blauw :-) Ik zou voor blauw gaan.
Een collega van mij had allemaal fel rode accesoires. Zo mooi en vrolijk :-)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik26-1-2013 17:14:16

Ik ben ook aan het twijfelen overgekleurde schoenen. Vind dit wel altijd een leuk en gedurfd accent. Dan heb je zo niet het typische wit dat iedereen al heeft (waar uiteraard niets mis mee is, kan zijn dat ik ook nog voor wit ga hoor, want dat is uiteindelijk ook altijd wel mooi en klassevol!)
Maar ik zou het blauwe accent zeker wel duren doortrekken in de schoenen. Als je een lang kleed hebt zie je de schoenen ook niet de hele tijd, waardoor het ook al wat minder opvallend is dan bijvoorbeeld een fel bruidsboeket.




Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik26-1-2013 18:52:13

Hoi!
Ik heb een klein roze detail in mijn kleedje en heb mijn zijden schoentjes laten kleuren in dat kleur. Dat kon in de winkel waar ik mijn kleedje kocht. Op die manier ben ik zeker dat ze precies hetzelfde kleur zullen zijn! :) Misschien eens navragen bij de betere schoenmaker of ze dat ook kunnen.

grtjs !



angelique
8-6-2013
 Meld misbruik27-1-2013 11:55:42

hallo,

binnen 131 dagen is het aan ons, ik kijk er ook al naar uit ;-),
ikzelf heb ook voor gekleurde schoenen gekozen, ik heb een ecru kleed aan met enkele bordeaux accenten en koos dan ook voor rood/bordeaux achtige schoenen, leuk accent

1 ding => laat de twijfel maar vallen, gekleurde schoenen = DOEN!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...